90 000 urządzeń NAVITEL sprzedanych w Polsce!

NAVITEL Poland, filia wiodącego dostawcy map i rozwiązań nawigacyjnych, informuje iż w grudniu na polskim rynku sprzedało się dziewięćdziesięciotysięczne urządzenie z logo marki NAVITEL.

– W takich momentach jak ten, gdy oglądam wyniki sprzedaży osiągnięte przez mój dział handlowy w skali roku, przypominają mi się słowa znawców branży, którzy jeszcze niedawno odradzali nam wprowadzanie samodzielnych urządzeń pod własną marką. Po raz kolejny mogę przyznać przed samym sobą, że handlowcem trzeba się urodzić, a intuicja rynkowa to coś, czego nie da się nauczyć na żadnym uniwersytecie. Z przyjemnością otworzę szampana wznosząc toast za ogromny sukces – bo tylko tak można określić sprzedaż aż 90 000 bardzo różnorodnych urządzeń w wymagającym i nasyconym segmencie nawigacji i rejestratorów – ocenia Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE.

Wynik 90 000 sprzedanych urządzeń odnosi się tylko do naszego kraju, ale trzeba pamiętać, że firma ma ambitne plany ekspansji na sąsiednie rynki. W lipcu została podpisana umowa dystrybucyjna z firmą ABC Data, za pośrednictwem której pełne portfolio NAVITEL będzie dostępne w Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Rumunii, na Słowacji i Węgrzech. Od nowego roku rusza też ofensywa sprzedażowa za zachodnią granicą, gdyż NAVITEL zapowiedział uruchomienie filii swojej firmy w Niemczech. Centralą na region jest warszawskie biuro działające od listopada 2014.

(MKO)

Powiązane artykuły