Bieg Firmowy już jutro we Wrocławiu

Zbliża się czwarta edycja Biegu Firmowego – we Wrocławiu odbędzie się on 14 maja 2016 roku. W wydarzeniu weźmie udział ponad 200 pracowników Credit Suisse, który jest Brązowym Sponsorem imprezy. Bieg cieszy się w firmie dużą popularnością od pierwszej edycji, która miała miejsce w 2013 roku, a liczba uczestników co roku rośnie. Credit Suisse postanowił więc zapytać w krótkiej ankiecie swoich pracowników, co najbardziej podoba im się w idei tego wydarzenia.

– Wydarzenie łączy w sobie aktywną rywalizację oraz możliwość niesienia pomocy. W czasie zawodów i zbiórki pieniędzy panuje atmosfera sportowego święta. Tłumy radosnych kibiców i dużo pozytywnych emocji – wszystko to otacza zgromadzonych – powiedział Rafał z działu wsparcia technicznego IT, Credit Suisse.

– Bieg Firmowy to świetnie zorganizowany bieg charytatywny, który pozwala na integrację zarówno z kolegami i koleżankami z biura, jak i z pracownikami innych firm. To dobra okazja na uwolnienie ducha rywalizacji między firmami. Klimat tej imprezy, tworzony dzięki bardzo dobrze dopracowanej organizacji oraz ludziom biorącym w niej udział, sprawia, że jest ona przepisem na idealny aktywnie spędzony dzień – powiedziała Judyta z działu operacji bankowych, Credit Suisse.

– Bieg Firmowy to niezapomniane przeżycie: idealne połączenie zdrowej aktywności, integracji między współpracownikami i akcji charytatywnej. Cieszę się, że nasza firma jest sponsorem tego wydarzenia i że jest tak licznie reprezentowana  – powiedział Rafał z działu Risk & Finance IT, Credit Suisse.

Okazało się, że do pracowników Credit Suisse najbardziej przemawia połączenie aktywności fizycznej z możliwością wsparcia działań charytatywnych. Ich zdaniem Bieg Firmowy to również doskonała okazja do integracji z kolegami z biura, która daje większe poczucie przynależności, a także do zmierzenia się z zespołami z innych firm.

– Czytając opinie naszych pracowników na temat Biegu Firmowego, z radością możemy powiedzieć, że są to ludzie o dobrych sercach otwartych na potrzeby innych – znaczna większość respondentów wymieniła możliwość wsparcia działalności charytatywnej jako jeden z głównych powodów uczestnictwa w imprezie. Cieszymy się też, że mają poczucie przynależności do zespołu Credit Suisse i lubią wspólnie spędzać swój wolny czas. – Lilla Stachowicz, dyrektor departamentu HR Credit Suisse we Wrocławiu, komentuje wyniki badania.

 

(Kris)

Powiązane artykuły