Gwiazdy na 3. urodzinach Law Business Quality

7 kwietnia w warszawskim klubie LOFT44 odbyły się huczne urodziny prestiżowego magazynu LAW BUSINESS QUALITY połączone z premierą książki Ilony Adamskiej pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”. Podczas eventu nagrodzono także gwiazdy, które na co dzień angażują się w działalność charytatywną i społeczną przyznając im statuetki i tytuł „GWIAZDA O WIELKIM SERCU”.

Na imprezie, która zgromadziła prawie 200 osób, pojawiło się sporo znanych i lubianych twarzy. Wśród nich wypatrzyliśmy m.in. Monikę Zamachowską, Leszka Stanka, Olę Mikołajczyk, Anię Powierzę, Paulinę Holzt czy Ulę Dębską oraz blogerkę modową Magdalenę Antosiewicz.

Wieczór pełen był atrakcji i niespodzianek. Imprezę otworzyła zwyciężczyni programu „Szansa na sukces” Anna Hamela, zaś główną gwiazdą wieczoru była aktorka i wokalistka Teatru Sabat Jolanta Mrotek. Piękna gwiazda zaśpiewała energetyczne utwory pochodzące z repertuaru słynnego zespołu ABBA. W trakcie wydarzenia odbył się pokaz białostockiej marki bieliźnianej AXAMI, częstochowskiego projektanta mody Piotra Ciepała oraz firmy JEWELS&CO.

Na sam koniec goście zostali zaproszeni na pyszny urodzinowy tort, degustację wybornych portugalskich win oraz poczęstunek przygotowany przez firmę DIETERING.COM i SWEET ART by Zuzanna Łyczkowska.

Impreza połączona była z wręczeniem nagród dla prężnie rozwijających się firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Nagrodzono 23 firmy z całej Polski, nadając im tytuł LIDERA BIZNESU MŚP 2017. Redakcja przyznała także statuetki znanym gwiazdom, które na co dzień wspierają ciekawe inicjatywny społeczne i charytatywne. Nagrodzono m.in. Ryszarda Rembiszewskiego, Ulę Dębską, Kamilę Szczawińską, Monikę Zamachowską, Paulinę Holtz, Olę Mikołajczyk, Michała Malinowskiego, Paulinę Drażbę i Leszka Stanka.

Piątkowy event to również premiera książki Ilony Adamskiej, właścicielki Agencji Wydawniczo-Promocyjnej I.D.MEDIA pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”.

– „W realu i w sieci” to najbardziej wszechstronna sesja coachingowa, jaką bez wielkich nakładów finansowych może sobie zafundować każda z nas. To książka, która pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące światem mediów i biznesu oraz wskazuje na cechy, które prowadzą do wzmocnienia poczucia własnej wartości i zwiększenia niezależności na wielu polach. To inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu, a także z kilkoma gwiazdami, które spotkałam na swojej drodze, przygotowując materiały do „Imperium Kobiet. Wśród nich można znaleźć m.in. Beatę Tyszkiewicz, Emiliana Kamińskiego, Anię Wyszkoni – mówi Ilona Adamska, autorka.

– Książka kierowana jest głównie do kobiet, ale może być także cennym źródłem informacji dla panów. Pisana w niezwykle osobisty sposób, w formie dziennika – stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat tego, jak budować relacje z mediami, jak budować związki i jak znosić… hejt. Ilona Adamska cytuje słynnych mówców motywacyjnych, reklamuje i promuje swoje ulubione pozycje książkowe. Polecam i zachęcam do lektury – dodaje Anna Gardyniak, redaktorka książki.

Książka od poniedziałku do nabycia na www.multistore24.pl

(BaPu)

Powiązane artykuły