Jama tworzy sieć Dobrych Sklepów Mięsnych

Sieć ma na celu połączenie interesów właścicieli sklepów, dystrybutorów, producentów oraz konsumentów.

Regionalne Stowarzyszenie Handlowe „Dobry Sklep Mięsny” będzie jedynym zrzeszeniem Dobrych Sklepów Mięsnych (sklepów detalicznych), które ma za zadanie skuteczną integrację Jama Sp. Z o.o. z potencjalnymi odbiorcami detalicznymi, a także odbiorcami ostatecznymi – konsumentami. Pomysł narodził się w hurtowni Jama Sp. Z o.o. w Wałbrzychu, będącej jednym z głównych dostawców mięsa, drobiu, wędlin i serów w regionie dolnośląskim.

Sklepy, które będą funkcjonować w ramach stowarzyszenia muszą spełniać określone wymagania. Na tej podstawie nadawane będą gwiazdki określające stopień realizacji zamierzeń „Dobrego Sklepu Mięsnego”. Od ilości przyznanych gwiazdek zależy szerokość przyznawanego wsparcia handlowego.

W projekcie mogą wziąć udział sklepy spełniające wymóg określonej powierzchni sprzedażowej, działają na terenie województwa dolnośląskiego i na Opolszczyźnie oraz posiadają dobrą płynność finansową. Do współpracy dobierane są sklepy zarządzane z pasją i zaangażowaniem, które chcą się rozwijać i umacniać pozycję na lokalnym rynku.

jama„Dobry Sklep Mięsny” oferuje swoim placówkom m.in. efektowny wygląd punktu handlowego, rozpoznawalność przez klientów, fachowe zagospodarowanie i oświetlenie półek oraz ułożenie towarów zgodnie z doświadczeniem i wiedzą profesjonalistów. Sklepom przystępującym do zrzeszenia spółka zapewni dostęp do wiedzy i narzędzi, które pomogą w wyróżnieniu ich spośród reszty sklepów o podobnym profilu.

 

 

Dzięki kumulacji zamówień z „Dobrych Sklepów Mięsnych” ceny oferowane na te placówki będą niskie, a producenci będą chętniej uczestniczyć w działaniach promocyjnych wspierających sprzedaż.

Do działań mających na celu zachęcenie klientów do zakupów w sklepach Sieci należą:

  • cyklicznie wydawana gazetka konsumencka, która zapewnia stałą łączność z klientem,
  • liczne promocje organizowane w sklepach Sieci, animacje sprzedaży, oferty specjalne, degustacje oraz ekspozycje,
  • profesjonalna obsługa i miłą atmosferę podczas zakupów, dzięki szkoleniom dla personelu sklepów z zakresu marketingowej obsługi klienta,

(JuAn)

Powiązane artykuły