Kobiety zdominowały biznes

Blisko 200 gości uczestniczyło w Wieczorze Biznesowym, który w historii Wałbrzycha odbył się po raz pierwszy.

Spojrzenie na kobiety, które osiągnęły pozycję zawodową i społeczną zaserwowały wałbrzyszankom Lady Business Club i Soroptimist International oraz firma DrBaumann Polska Agnieszka Kühl. W Hotelu „Maria” zaprezentowały się biznesmenki, które odniosły sukces.

 

W kobietach prowadzących przeróżne biznesy, które zaprezentowały się w  Hotelu „Maria” , w oczy rzucało się jedno: emanowała z nich siła. Lady Business Club i Soroptimist International oraz firma DrBaumann Polska Agnieszka Kühl zgromadziły w Wałbrzychu przede wszystkim panie, które odniosły sukces w życiu prywatnym i zawodowym. To właśnie one, w oparciu o swoje doświadczenia, radziły jak zbudować silną osobistą markę, by osiągnąć radość i zadowolenie z pracy i sfery domowej.

– Zadanie każdej kobiety, która chce pozostać wierna sobie, polega na tym, by sprawdzić, kim jest niezależnie od męża, kariery, kręgu znajomych. Tylko wtedy kobieta będzie mogła podążać za swoimi marzeniami, żyć własnym życiem – podkreśla Agnieszka Kühl, bizneswoman, która stworzyła własną markę kosmetyków i salonów piękności.

 

Panie zwracały uwagę też na to, że jeśli kobieta ma większe ambicje i marzenia, zależy jej na lepszej posadzie i wyższych zarobkach, to niestety płaci za to wszystko zdecydowanie większą cenę niż mężczyzna. Być wiernym sobie, odkrywać i realizować osobistą pasję, stawiać przed sobą wielkie cele oraz solidnie pracować na rzecz wspólnego dobra, oto podsumowanie, które wynika z wystąpień prelegentów oraz rozmów kuluarowych uczestników wieczoru.

Prelegenci oraz autorki wieczoru inspirowali do bycia pewnym swej wartości i odważnym w życiu. Uczestnicy spotkania zostali zachęceni do otwartości w dzieleniu się osobistymi historiami, sukcesami i doświadczeniem. Zdecydowanie potwierdzono podstawową prawdę: Ludzie sukcesu wierzą w swoje umiejętności i talent.

 

W trakcie spotkania wystąpili: Dr Dariusz Tarczyński – psycholog, założyciel i dyrektor Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości; Lucyna Schumacher – inicjatorka oraz prezydentka wrocławskiego oddziału klubu Soroptymist International; Agnieszka Nowakowska – wiceprezes spółki Toyota Wałbrzych Nowakowski; Dr Katarzyna Schmidt – Kwiecińska – radca prawny, wspólnik w Kancelarii Radców Prawnych dr P. Bojarski, dr K. Schmidt – Kwiecińska sp. partnerska; Ewa Czertak – pierwsza w Polsce ekspertka personal brandingu, prezes Akademii Marki z Klasą, Agnieszka Kuehl – coach, międzynarodowy trener biznesowy w budowaniu strategii salonów kosmetycznych i SPA; lek. Med. Jolanta Zapart, Sławomir Szczepański, Emilia Bartosiewicz – założycielka i prezes Lady Business Club. Jako podsumowanie wystąpień prelegentów oraz rozmów kuluarowych uczestników wieczoru powstała inspirująca recepta na sukces: Być wiernym sobie, odkrywać i realizować osobistą pasję, stawiać przed sobą wielkie cele oraz solidnie pracować na rzecz wspólnego dobra.

Kobieca część widowni potwierdziła, że można być bardzo szczęśliwą i spełnioną kobietą bez marzeń o karierze a jednocześnie dla tych, które mają większe ambicje i marzenia, chcą realizować swój pomysł na życie, czy też zależy im na lepszej pozycji społecznej konieczna jest rewolucyjna zmiana. Odpowiedzią na ambicje kobiety jest zbudowanie jej osobistej marki. Przed każdą kobietą, która chce pozostać wierna sobie i podążać za swoimi marzeniami, żyć własnym życiem, stoi zadanie zmiany jej status quo. Budowanie marki własnego nazwiska to przede wszystkim wyjście z cienia na pierwszy plan, by kreować swój biznes i życie w zgodzie z własnymi wartościami.

Powiązane artykuły