Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu”

We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Produkcja ukazuje drogę do sukcesu młodych polskich przedsiębiorców i fenomen polskiego środowiska startupowego. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjny produkt do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody.

Motto filmu: „Nie ważne ile razy upadniesz, lecz ile razy wstaniesz”, doskonale obrazuje nastawienie młodych przedsiębiorców. Podejmując duże ryzyko rezygnowali ze stabilności finansowej na rzecz swobody podejmowania decyzji i spełniania własnych marzeń. Większość z nich, zakładając firmy, nie ukończyło nawet 30 lat. Tak też było w przypadku Moniki Żochowskiej i Ewy Dudzic, założycielek spółki Phenicoptere, producenta GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjnych rękawic do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody.

Ich firma powstała cztery lata temu i szybko została ogłoszona startupem roku 2012, a GLOV podbiły serca konsumentek w kraju i za granicą. Dzięki specjalnym mikrowłóknom, które wchłaniają wodę i tłuszcz, rękawica zmywa nawet najmocniejszy makijaż, nie powodując podrażnień. To pierwszy tego typu produkt, który jest w pełni niealergiczny oraz odpowiedni dla każdego typu cery, także atopowej.

Marka GLOV została doceniona m.in. przez magazyn Brief, Glamour oraz Dziennik Gazeta Prawna. Firma dystrybuuje produkty do ponad 30 krajów w Unii Europejskiej i na Bliskim Wschodzie. Jest bestsellerem m.in. we francuskiej sieci perfumerii Monoprix i w szwajcarskim Marionnaud.

Film „Anatomia Startupu” miał premierę na początku 2016 roku. Od tej pory emitowany jest w kinach w całej Polsce. Obok założycielek Phenicoptere, swoje historie opowiadają twórcy m.in. takich przedsiębiorstw, jak: Brand24 czy Social WiFi.

(Kris)

Powiązane artykuły