NAVITEL wchodzi w segment tabletów

NAVITEL Poland, filia wiodącego dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych w 2016 roku sukcesywnie wprowadza do swojego portfolio nowe gamy produktowe. Po samochodowych i motocyklowych urządzeniach PND oraz serii wideo rejestratorów, przyszedł czas na tablety, których przewagą będzie preinstalowana pełna mapa Polski i Europy, dzięki czemu klient otrzyma de facto siedmiocalową nawigację i urządzenie multimedialne w jednym.

– Zawsze podkreślałem, że NAVITEL to nie tylko marka innowacyjna, ale i wizjonerska. Podczas gdy większość producentów wycofuje się rakiem z segmentu tabletów, po tym jak przestał być żyłą złota, my śmiało na niego wkraczamy. Mamy swój pomysł na połączenie funkcji multimedialnych, jakie daje tablet na Androidzie z funkcjonalnością nawigacji, którą osiągamy przy pomocy dużego, siedmiocalowego ekranu i autorskiego oprogramowania nawigacyjnego Navitel Navigator. Oprócz ogromnej liczby zastosowań takiego urządzenia, które może śmiało określić jako All-in-one miłym zaskoczeniem dla klienta będzie też przystępna cena na półce – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.

Pierwszy tablet z logo NAVITEL pojawi się w pierwszym kwartale 2017 r. Firma nie ujawnia pełnej specyfikacji, ale wiadomo że będzie on pracował pod kontrolą systemu Android 5.1 i dysponował siedmiocalowym wyświetlaczem. Na pokładzie urządzenia nie zabraknie nowoczesnych modułów komunikacyjnych oraz oczywiście pakietu dożywotnio aktualizowanych map Polski i Europy. W zestawie znajdziemy dedykowany uchwyt do przymocowania na szybie samochodu oraz ładowarkę sieciową i samochodową.

(MKO)

Powiązane artykuły