Netto otwiera drugi sklep w Świdnicy

Pod koniec września sieć handlowa Netto otworzyła swój 328 sklep w Polsce.

Powstał w dolnośląskiej Świdnicy, prawie w centrum miasta.

Kolejna placówka sieci Netto na Dolnym Śląsku ma standardową powierzchnię handlową 700 m kw., tuż przy hali sprzedaży umiejscowione są stoiska trzech poddzierżawców – mięsne (Madej Wróbel), piekarnia (Oskroba) i kiosk z prasą (Eurokiosk). Klientów będzie obsługiwała 12-osobowa załoga, rekrutowana na lokalnym rynku pracy. Ciekawa jest lokalizacja marketu. Sklep powstał przy nieistniejącej od kilkudziesięciu lat ulicy Pańskiej. To ulica, która ze względu na fatalny stan budynków, została po wojnie wyburzona. Przez wiele lat miejsce to było pustym, brzydkim placem. Później zmieniono go na jeszcze brzydszy parking. Powstanie placówki stanowi zaczątek do odbudowy danej ulicy.

– Nasza sieć handlowa przygotowała dla nowych klientów wiele atrakcji – przede wszystkim specjalną, bardzo ciekawą ofertę handlową, niedostępną w żadnym z pozostałych sklepów, poza tym 500 pierwszych klientów otrzymało bezpłatnie świeże pieczywo, a pierwszych 50 osób, które ubrały się na żółto (wystarczył jeden element garderoby) zostało nagrodzonych upominkami – mówi Mariola Skolomowska, rzecznik sieci. – Można też było wygrać wózek wypełniony po brzegi produktami z Netto – wystarczyło odgadnąć ich wartość (w przybliżeniu), wpisać do specjalnego formularza, wrzucić do urny i czekać na ogłoszenie wyników.

(Pa)

Powiązane artykuły