Nowe rozwiązanie zunifikowanej komunikacji dla MŚP

Edgewater Networks, lider w dziedzinie urządzeń sieciowych Network Edge Orchestration oraz Yealink, światowy lider rozwiązań zunifikowanej komunikacji (UC) rozszerzają współpracę, oferując kompleksowe rozwiązanie dla VoIP, stworzone aby dostarczać zaawansowane, biznesowe funkcjonalności przystosowane pod względem ekonomicznym do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Znajdzie się ono w ofercie polskiego importera obu marek – firmie KONTEL

Dedykowana małym i średnim firmom usługa pozwoli uczynić z bazującego na technologii chmurowej rozwiązania Edgewater Networks – Edge View SCC (Service Control Center) – centralny punkt zarządzania i analizy dla wykorzystywanych przez klienta rozwiązań, w tym inteligentnego brzegu sieci – EdgeMarc i serii telefonów IP Yealink T4.

Pełna, potwierdzona certyfikatem, wzajemna kompatybilność urządzeń obu producentów umożliwia automatyczny provisioning i konfigurację telefonów IP Yealink. Zapewnia szybki zwrot kosztów inwestycji dzięki niższym kosztom utrzymania i szybsze usuwanie awarii pomagając powstrzymać odpływ klientów. KONTEL – polski dystrybutor obu rozwiązań wycenił elementy infrastruktury na takim poziomie, aby każda mała i średnia firma miał możliwość wdrażania rozwiązań UC i stopniowego rozwijania biznesu. Usługa jest również skierowana do klientów szukających sposobu na obniżenie wydatków na usługi IT i przejście z modelu CapEx do OpEx.

– Fakt, że niecałe 20% małych i średnich firm w USA wdraża platformy komunikacyjne działające w oparciu o IP, wymaga szybkiego znalezienia rozwiązania, które pozwoli dostarczyć im zaawansowane funkcjonalności i niezawodne produkty z serii T4 oraz możliwości aktywnego monitorowania i zarządzania, jakie zapewnia Edgewater Networks – mówi Stone Lu, wiceprezes i współzałożyciel firmy Yealink – Za sprawą certyfikacji naszych telefonów w Laboratorium Interoperacyjności QuickConnect Edgewater Networks, ich wdrożenie stanie się szybkie i bezproblemowe, dzięki czemu także mniejsze firmy będą mogły korzystać z wysokiej jakości połączeń głosowych.

Platforma Network Edge Orchestration firmy Edgewater Networks oferuje liczne funkcjonalności, bezpieczeństwo, aktywne zarządzanie jakością usług, narzędzia analityczne i monitorujące. Telefony IP Yealink są podłączone u klienta bezpośrednio do inteligentnych brzegów sieci EdgeMarc, dając dostawcom usług możliwość zdalnego monitorowania, konfigurowania i rozwiązywania problemów za pośrednictwem EdgeView SCC. Telefony Yealink pomagają użytkownikom zwiększyć wydajność i poprawić efektywność codziennej komunikacji dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak trójstronne konferencje, wsparcie dla sieci gigabitowej (modele T42G/T46G/T48G/T49G), kompatybilność ze słuchawkami Bluetooth (modele T46G/T48G/T49G) oraz wielofunkcyjne, programowalne klawisze DSS.

– Myśląc przyszłościowo, Yealink postanowił zapewnić wysokiej jakości usługi głosowe niedocenionej przez innych dostawców części rynku. Uwzględniliśmy tych przedsiębiorców w swojej strategii biznesowej, dostrzegając ich duży potencjał.” – powiedział Steve Pattison, Chief Operating Officer w Edgewater Networks. – Dzięki specjalnej ofercie Network Edge Orchestration przestanie być platformą zarezerwowaną dla dużych organizacji i da dostawcom możliwość nadążenia za rosnącymi oczekiwaniami użytkowników szybciej niż kiedykolwiek.

(BaPu)

Powiązane artykuły