Ofensywa SUV-ów PEUGEOT

W tym roku motywem przewodnim stoiska PEUGEOT w Poznaniu jest ofensywa SUV-ów. Na stoisku o powierzchni 380 m2, zwiedzający będą mogli zobaczyć: Polską premierę nowego SUV-a PEUGEOT 5008, pozostałą ofertę SUV-ów obejmującą, nowego SUV-a PEUGEOT 3008 – laureata prestiżowej nagrody Car of the Year 2017 oraz SUV-a PEUGEOT 2008. Oprócz kompletnej gamy SUV-ów marka PEUGEOT pokaże również swoje kultowe modele sportowe 208 GTi oraz 308 GTi. Prezentację uzupełni 508 GT.

Atrakcją stoiska będą również alternatywne środki lokomocji : PEUGEOT eF01 e-Bike – składany rower ze wspomaganiem elektrycznym oraz PEUGEOT MICRO e-Kick – hulajnoga ze wspomaganiem elektrycznym.

Kolejną atrakcją będzie możliwość poznania świata nowych SUV-ów w rzeczywistości wirtualnej. Służyć temu będzie specjalna interaktywna strefa.

Zwiedzający będą mogli odczuć zalety nowych technologii: nawigacji 3D online oraz licznych systemów wspomagających prowadzenie za pomocą gogli rzeczywistości wirtualnej Samsung Gear VR.

Do przetestowania będą: Advanced Grip Control, system automatycznego hamowania awaryjnego (Active Safety Brake), system aktywnego monitorowania pasa ruchu (Active Lane Departure Warning), system aktywnego monitorowania martwego pola (Active Blind Spot Monitoring System) oraz adaptacyjny tempomat z funkcją STOP (Adaptive Cruise Control with Stop function).

Podstawą obecnej ekspansji marki PEUGEOT jest pełna oferta SUV-ów:

  • Nowy SUV PEUGEOT 5008, którego światowa premiera miała miejsce na salonie genewskim. Ze względu na swoje kompaktowe wymiary, przestronne wnętrze i inteligentnie pomyślaną funkcjonalność, model jest niespotykaną ofertą w segmencie dużych 7-miejscowych SUV-ów klasy C,
  • Nowy SUV PEUGEOT 3008 odniósł niezwykły sukces handlowy w Europie i na rynkach pozaeuropejskich, a także zyskał uznanie międzynarodowych specjalistów w branży, o czym świadczy dwadzieścia różnych nagród zdobytych do tej pory na całym świecie, a także ta najcenniejsza – prestiżowy tytuł Car of the Year 2017,
  • PEUGEOT 2008 to model, który osiągnął najwyższy wzrost sprzedaży wśród samochodów osobowych marki na całym świecie w 2016 r. – 10%. Jego sprzedaż rośnie nieprzerwanie od czterech lat, a spektakularne wyniki odnotowano zwłaszcza w Europie, Brazylii i Japonii.

(MKO)

 

Powiązane artykuły