Paweł Hordyński odwołany z PKP IC

Powodem wadliwy system sprzedaży.

Ze względu na awarię systemu sprzedaży biletów w kanale internetowym, PKP Intercity potroi pulę biletów w super cenach (49 zł) oraz obejmie szczególną opieką klientów, którzy mają trudności w korzystaniu z serwisu e-IC.

W związku z zaistniałą sytuacją odwołany został członek zarządu PKP Intercity ds. finansowych, Paweł Hordyński oraz podlegli mu dyrektorzy odpowiedzialni za systemy informatyczne Piotr Butkiewicz, dyrektor wykonawczy ds. finansowych i wsparcia, Michał Rudek, dyrektor biura informatyki.

Obecnie w Zarządzie pozostają – Marcin Celejewski pełniący funkcję prezesa zarządu oraz Piotr Rybotycki, członek zarządu ds. operacyjnych. Powołano również zespół ekspertów nadzorowanych bezpośrednio przez przewodniczącego Rady Nadzorczej PKP Intercity, Piotra Ciżkowicza, których zadaniem jest jak najszybsze przywrócenie sprawności systemu sprzedaży.

– Przepraszamy naszych Klientów za utrudnienia w zakupie biletu. Sztab ekspertów pracuje całą dobę nad jak najszybszym przywróceniem działania systemu internetowego – mówi Marcin Celejewski, prezes zarządu PKP Intercity. Postanowiliśmy potroić pulę biletów za 49 zł na przejazdy po 14 grudnia oraz wprowadziliśmy dodatkowe rozwiązania, które mają usprawnić obsługę podróżnych, mających trudności w korzystaniu z serwisu e-IC – dodaje Marcin Celejewski.

Pasażerowie, którzy mają trudności w korzystaniu z serwisu e-IC i nie mogą wydrukować biletu, zostaną odprawieni na pokładach pociągów na podstawie dokumentu ze zdjęciem (np. dowodu osobistego, prawa jazdy czy paszportu). Jeśli zrezygnują z podróży, po złożeniu reklamacji otrzymają pełny zwrot wartości biletu. W sytuacji, gdy podróżny nie zdąży kupić biletu w kasie, drużyny konduktorskie nie będą pobierać dodatkowej opłaty za jego wystawienie.

(JuAn)

Powiązane artykuły