Poland IT Meeting już za nami

Prawie 100 firm, 130 uczestników i ponad 1000 spotkań B2B – tak prezentowała się tegoroczna edycja Poland IT Meeting. Jedyna w swoim rodzaju konferencja networkingowa jak co roku wygenerowała mnóstwo biznesowych interakcji i pozytywnej energii.

7 i 8 czerwca 2018 r. uczestnicy wydarzenia spędzili w warszawskim hotelu Lord, odbywając spotkania biznesowe „face to face” umawiane wcześniej za pomocą specjalnej aplikacji koordynującej przebieg konferencji. Mogli również zapoznać się z branżowymi nowinkami, takimi jak platforma MarkGrade, stworzona przez Złotego Partnera tegorocznej edycji Poland IT Meeting – firmę Polbit. Specjalne narzędzie wspierające magazynowanie i zarządzanie zasobami używanego sprzętu elektronicznego pomagającego uspójnić sposób określania wad i uszkodzeń, ustalać jego wyceny, a nawet tworzyć inteligentne listy sprzedażowe.

Uczestnicy, wśród których pojawili się zarówno stali bywalcy, jak i nowi goście, zwracali uwagę na atrakcyjną formułę konferencji, pozwalającą oszczędzić czas przeznaczany na klasycznie organizowanie spotkania biznesowe. Podkreślali także pomysłowość organizacji, możliwość kontaktu z partnerami z różnych części świata oraz charakterystyczny już dla tego wydarzenia wyjątkowy klimat i dobrą energię. – Obecność i opinie naszych gości po raz kolejny utwierdziły nas w przekonaniu, że warto wyznaczać nowe ścieżki i promować naszą wizję networkingu – podsumował wydarzenie Rafał Wójcicki, pomysłodawca i Dyrektor Zarządzający Poland IT Meeting.

Poland IT Meeting to zapoczątkowane w 2015 roku forum networkingowe dla polskich i zagranicznych specjalistów z branży IT. Formuła wydarzenia jest oparta na budowaniu bezpośrednich relacji między uczestnikami i obejmuje indywidualne spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Mają oni możliwość umawiania rozmów za pomocą specjalnej, personalizowanej aplikacji mobilnej lub kreatora znajdującego się na stronie internetowej.

Poland IT Meeting skupia producentów, dystrybutorów, resellerów, system integratorów, a od 2016 roku, dzięki rozszerzeniu o formułę Double B2B także klientów instytucjonalnych.

AnPl

Powiązane artykuły