Sephora chce otwierać kolejne sklepy

Sephora marka silna także na Dolnym Śląsku chce otwierać rocznie 3-5sklepów i sprzedawać produkty w Internecie.

W tej chwili spółka ma już w Polsce 92 sklepy. Ma też ponad połowę udziału w rynku sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych w Polsce. Koncentruje swoją działalność na dużych i średnich miastach – powyżej 100 tys. mieszkańców. Na Dolnym Śląsku drogerie prosperują między innymi we Wrocławiu, Wałbrzychu, Jeleniej Górze czy Legnicy. Sephora zapowiada wzrost tej liczby, dodatkowo remodeling istniejących salonów i sprzedaż w sieci. Co może być dobrym rozwiązaniem z perspektywy klientów w mniejszych miastach.

– Już w kilku pierwszych tygodniach mieliśmy milion wejść na stronę naszego e-sklepu. W marcu sklep internetowy był trzeci pod względem wielkości sprzedaży w całej naszej sieci. Odczytujemy ten wynik jako sukces – komentuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska. – Jeżeli chodzi o miasta, rozłożenie sprzedaży sklepu internetowego jest bardzo równe. Dotyczy to zarówno dużych miast, jak i mniejszych miejscowości, w których nie ma stacjonarnych perfumerii Sephora.

Sephora to marka powstała w 1969 roku we Francji. Od 1997 roku jest częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, największego dystrybutora luksusowych marek na świecie.

Obecnie Sephora liczy ponad 600 perfumerii w Europie i rozwija swoją sieć na całym świecie, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i w Chinach.

Foto spehora Kołodziejczyk JPG Źródło Newseria

Na zdjęciu Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska

 

Powiązane artykuły