Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych

Centra Usług Wspólnych na polskim rynku stanowią jeden z najsilniej rozwijających się sektorów. Celem istnienia CUW jest wzrost wydajności i skuteczności podejmowanych działań, czego wynikiem jest możliwość zoptymalizowania wydatków w przyjazny dla firmy sposób. Wprowadzenie CUW wiąże się z realnymi korzyściami, a także ma wpływ na ugruntowanie pozycji danej firmy. Konkurencyjny rynek natomiast wymusza na firmach konieczność stałego rozwoju.

Organizatorzy zapraszają na warsztat, podczas którego zostanie poruszona problematyka usprawniania procesów poprzez usługi na rzecz Klientów korporacyjnych. Prelegenci opowiedzą m.in jak w praktyce optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta oraz jak określić cele CUW w zależności od złożoności działań biznesowych. Zostaną podjęte zagadnienia wskaźników stosowanych w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta oraz sprawdzone sposoby do pozyskiwania nowych Klientów zewnętrznych. Eksperci zaprezentują Państwu innowacyjne rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie efektywności.

Warsztat odbędzie się 23 i 24 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Główne zagadnienia:

  • KPI – wskaźniki stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta
  • Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień
  • Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW
  • Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW

Prelegenci:

  • Mieczysław Budzik – Impel Business Solutions
  • Sebastian Krasoń – PwC
  • Grzegorz Romanowski – Kancelaria Romanowski i Wspólnicy
  • Mariusz Szalaj – AVON Global Shared Services, 4 Synchronicity
  • Dr Piotr Wasilewski – Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
  • Marzena Wiszniewska – City Handlowy
  • Jarosław Żeliński – Niezależny Ekspert

Szczegółowy program: www.mmcpolska.pl

(MKO)

Powiązane artykuły