We Wrocławiu będzie nowy concierge

Spełni nawet najbardziej nietypowe potrzeby i życzenia. Zamówi kwiaty i podróż do Indii. Przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, będzie doradzał i pomagał mieszkańcom apartamentów i pracownikom biur. OVO Wrocław wybrało prestiżową firmę, która zajmie się obsługą inwestycji.

Concierge będzie miał stanowisko w lobby apartamentowym OVO Wrocław, tak aby dostęp do niego mieli pracownicy biur oraz mieszkańcy apartamentów. Czym będzie się zajmował?

– W skład zadań concierge’a wejdą zarówno usługi recepcyjne, jak i typowe dla tego zawodu. Będzie pomagał i doradzał na co dzień, ale to także specjalista od zadań specjalnych. Spełni nawet najbardziej nietypowe prośby i życzenia – mówi Ewa Skrzypek, zarządca OVO Wrocław.

Zarezerwuje bilety lotnicze lub na wydarzenia kulturalne i sportowe, zamówi stolik w restauracji, bukiet kwiatów czy zakupy z dowozem, zapewni dzieciom opiekę niani, zorganizuje podróż. Concierge w wielofunkcyjnym budynku OVO Wrocław będzie dostępny przez siedem dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.

– Luksusowe usługi, dostępne i dla mieszkańców penthouse’ów, i dla pracowników biur, to jeden ze znaków rozpoznawczych naszego unikatowego obiektu. Dlatego zależało nam na usługach concierge’a na najwyższym poziomie – podkreśla Shuckie Ovadiah, CEO i jeden z inwestorów OVO Wrocław.

Z tego powodu OVO Wrocław nawiązało współpracę z prestiżową firmą Warsaw Concierge Group. Będzie to jej pierwszy projekt property concierge realizowany na Dolnym Śląsku – do tej pory firma świadczyła tu usługi concierge dla wymagających klientów korporacyjnych.

W ramach wdrożenia projektu organizowane są wieloetapowe i złożone szkolenia dla osób na to stanowisko. Zespół pozna procedury działania, kodeks obsługi klientów i otrzyma wszelkie niezbędne wskazówki do wykonywania przyszłych zadań. Wysoka kultura osobista, profesjonalizm w działaniu i dobre maniery pozwolą na realizację nawet najbardziej wyszukanych potrzeb klientów w szybkim czasie. Jakie zdolności brane są pod uwagę podczas rekrutacji do tego zawodu?

– Zwracamy uwagę przede wszystkim na nastawienie na dobro klienta. Najważniejsza w tym zawodzie okazuje się uprzejmość i odpowiedzialność w wypełnianiu powierzonych przez ludzi zadań z należytym przywiązaniem do detalu. Co ważne, kandydat musi być samodzielny, ale także czuć się dobrze podczas pracy zespołowej, ponieważ wiele zleceń wymaga współpracy z działem operacyjnym – mówi Monika Józefowicz, dyrektor zarządzająca Warsaw Concierge Group.

(MKO)

Powiązane artykuły