Wielki sukces wrocławskiej agencji

Międzynarodową Radą Piłkarską (IFAB), czyli organizacja tworząca i kontrolująca przepisy gry w piłkę nożna wybrała grupę Me & My Friends do obsługi komunikacji.

Na początek wrocławska agencja zajmie się platformą webową.

Do przetargu dotyczącego przygotowania i wdrożenia nowego portalu IFAB zostały zaproszone renomowane agencje z całej Europy. Wśród nich znalazła się wrocławska Grupa Me & My Friends, której składowymi są spółki: Me & My Friends (strategia, kreacja, UX), MoveApp (mobile, backend), Brand Voice (social media, PR) i The Dust (ATL/Advergaming).

Przygotowania do złożenia zwycięskiej oferty dla IFAB trwały dwa miesiące, a uczestniczyło w nich dwanaście osób. Start prac nastąpił w styczniu bieżącego roku. Pierwszy etap obejmował przygotowanie i wdrożenie dedykowanego landing page’a (theifab.com). Okazało się, że w przetargu zwyciężyła propozycja polskiej agencji. Strona stanowi zaledwie przedsmak finalnej wersji portalu: premiera zaplanowana jest na maj 2016 roku.

– Już samo zaproszenie do składania ofert było dla nas wyjątkowym wyróżnieniem. Mimo dużego doświadczenia działania o takim zasięgu i rozmachu to dla nas prawdziwe wyzwanie – powiedział Jakub Wolff, CEO agencji Me & My Friends

Do grona klientów obsługiwanych przez poszczególne marki Grupy należą m.in.: Alior Bank, LOT, Orange, adidas, T-Mobile, Microsoft, Allegro i Giełda Papierów Wartościowych.

(KrzKr)