Wszystko o marce – wyzwania, narzędzia, metody

Branding przestał być zarezerwowany dla liderów rynku. Obecnie stał się niezbędny dla wszystkich, którzy chcą tworzyć spójną markę. O tym, czym jest współczesny branding i przed jakimi staje wyzwaniami opowie we wrocławskim Idea Hub Jarosław Korkuś, który od lat doradza markom i organizacjom pozarządowym.

Podczas warsztatów uczestnicy poznają dekalog brandingu, czyli kluczowe zasady, które nim rządzą. Dowiedzą się na czym polegają mikro i makro sygnały, które marka wysyła potencjalnym odbiorcom oraz jakie są etapy jej tworzenia. Nauczą się również w jaki sposób definiować cele, tworzyć strategię działań i jak realizować ją przy pomocy odpowiednich wizualizacji.

Fot. użyczone | Jarosław Korkuś partner w agencji kreatywnej John Weston Group

Prowadzący spotkanie, Jarosław Korkuś jest partnerem w agencji kreatywnej John Weston Group, gdzie pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w internecie. Specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży, poprawianiu wizerunku oraz wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z firmami pozwoliło mu na opanowanie do perfekcji sztuki optymalnego zarządzania budżetami reklamowymi.

Bezpłatne warsztaty „Współczesne metody brandingu” odbędą się we wtorek, 22 sierpnia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu.

Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem www.nowoczesnybranding.evenea.pl.

Powiązane artykuły