Marka tołpa w swoich działaniach marketingowych zawsze stara się mówić o sobie i do swoich klientów w sposób nietypowy i używać nieoczywistych kanałów komunikacji.
Marka rozmawia z klientami m.in. na Facebooku, Instagramie, w newsletterach, poprzez blogerów, a teraz stworzyła nowe miejsce do komunikacji: magazyn on:off (do)wolnego czytania. Na kanapie, albo na balkonie. W tramwaju lub podczas przerwy w pracy. Z przyjaciółmi lub solo. Czyli jak tam sobie (i kiedy) tylko chcesz.
„Magazyn do(wolnego) czytania to odzwierciedlenie ducha naszej marki. We współpracy z redakcją oraz zaprzyjaźnionymi autorami mówimy tu m.in. o zdrowiu, pielęgnacji i praktycznych rozwiązaniach, dzięki którym życie staje się prostsze. Podpowiadamy, ale ostateczny wybór pozostawiamy naszym czytelnikom.” – mówi Olga Stefopulos Manager ds. PR i Komunikacji marki tołpa.
Koncept magazynu i projekt przygotowały Iwona Zabielska- Stadnik i Lena Szczęsna.
Autorką ilustracji jest Pola Augustynowicz. Za opiekę edytorską i wdrożenie odpowiada Red Pepper, a za promocję magazynu w sieci kolektyw befrank! Wszystkie materiały i projekty zostały przygotowane specjalnie dla magazynu on:off i są chronione autorskim.
Magazyn przygotowany został z myślą o kanale online, natomiast w wersji papierowej ukazał się jako edycja limitowana.
Magazyn dostępny do pobrania dla każdego, bezpłatnie na: www.magazynonoff.pl
(Kris)