Kamila Szczawińska ambasadorką elektrycznego Nissana LEAF

Kamila Szczawińska – top modelka, psycholożka, mama, blogerka i promotorka zdrowego, aktywnego i ekologicznego życia – odebrała dziś kluczyki do elektrycznego Nissan LEAF. W 100% elektryczny LEAF będzie jej towarzyszył w codziennym, bardzo aktywnym życiu, udowadniając, że może stanowić realną alternatywę dla samochodu z tradycyjnym silnikiem spalinowym, a przy tym zapewniać komfortową i dynamiczną jazdę bez wibracji, hałasu i wizyt na stacji paliw.

– Dążeniem Nissana – w ramach opracowanej przez markę wizji inteligentnej mobilności – jest, aby w przyszłości całkowicie wyeliminować emisję zanieczyszczeń z pojazdów. Jednocześnie chcemy pokazać, że technologia samochodów elektrycznych jest przyjazna nie tylko środowisku, ale również użytkownikowi, który poruszając się takim autem na co dzień może czerpać niezrównaną radość z jazdy, a do tego przy wyjątkowo niskich kosztach eksploatacji – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager Nissana w Polsce.

W ramach zaplanowanej na rok współpracy Kamila Szczawińska będzie aktywnie promować Nissana LEAF w mediach społecznościowych oraz podczas wydarzeń związanych z marką.

– LEAF idealnie wpisuje się w mój styl życia: nowoczesny, oparty na zrównoważonych i świadomych wyborach, które są najlepsze dla mnie i mojej rodziny – powiedziała Kamila Szczawińska, ambasadorka Nissana LEAF, odbierając kluczyki z rąk Krzysztofa Kowalskiego, regionalnego Dyrektora PR w Nissan CEE.- To początek wspaniałej współpracy i szerszego projektu. Ekologia i ekonomia – te dwa słowa są w moim życiu bardzo ważne. Staram się żyć tak, aby dbać o zdrowie swoje i moich bliskich oraz o środowisko naturalne. Elektryczne auto to także duża oszczędność, a to ważne dla każdej rodziny.

Kamila będzie jeździć Nissanem LEAF 30 kWh w najbogatszej wersji Tekna, wyposażonym między innymi w system nawigacji NissanConnect EV, umożliwiający zdalne sterowanie klimatyzacją, system kamer 360°, nagłośnienie BOSE, podgrzewane wszystkie siedzenia i kierownicę oraz panel fotowoltaiczny na dachu.

Partnerem akcji jest serwis „Naturalnie dla dzieci. I dla rodziców.”

Wprawdzie LEAF wciąż nie jest zbyt często spotykanym samochodem na polskich drogach, ale po Europie jeździ już 75 000 elektrycznych Nissanów, a dynamika wzrostu sprzedaży świadczy o lawinowo rosnącym zainteresowaniu pojazdami przyjaznymi środowisku.

(MKO)

Powiązane artykuły

Kamila-Szczawinska-ambasadorka-nissan-leaf