Rewolucja w sprzedaży i marketingu

ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska” zapraszają na konferencję z cyklu: Najlepsze praktyki 2016, która odbędzie się już 2 marca w hotelu Sofitel przy ul. św. Mikołaja 67 we Wrocławiu. Udział w konferencji pozwoli Państwu na uzyskanie przewagi konkurencyjnej w czasach dynamicznych zmian i niepewności.

W konferencji wezmą udział kluczowi przedsiębiorcy z regionu. Będzie to idealna okazja do networkingu.

Wykłady poprowadzą dr Witold Jankowski i Mateusz Firląg. Doktor Jankowski to prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”, doświadczony wykładowca i konsultant. W latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od 1993 roku prezes ICAN Institute. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Mateusz Firląg jest dyrektorem Departamentu Klientów Biznesowych (B2B Polkomtel, sieć Plus), ma wieloletnie doświadczenie i wysokie kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania. Związany z rynkiem B2B od roku 2000; jako Key Account Manager oraz Business Development Manager w strukturach sprzedażowych Orange. Od 7 lat związany z siecią Plus, uprzednio w Departamencie Klientów Kluczowych, od 2013 r. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Departamencie Klientów Biznesowych.

Agenda konferencji

Rejestracja i networking przy kawie

9.45 – 10.15

Część I – Rola sprzedaży w rozwoju biznesu

Mateusz Firląg, dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.

  •   Jak określić strategię sprzedaży i jak nią zarządzać? Jak ważna jest dla rozwoju firmy?
  •   Metody nawiązywania trwałych relacji biznesowych – jak ważne są wysokie standardy 
w obsłudze klientów?
  •   Zaawansowane produkty wspierające rozwój biznesu

10.15 – 10.30

Zapraszamy na przerwę

10.30 – 12.15

Część II – Rewolucja w marketingu: wymiary i konsekwencje

dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

  •   Jak zmieniają się nawyki i zachowania klientów B2C i B2B
  •   Nowy sposoby dotarcia i komunikacji
  •   Co się nie zmienia: które z technik i praw marketingu ciągle obowiązują
  •   Marketing a wyzwania wielokanałowości
  •   Ewolucja modelu zarządzania relacją z klientem: poligamiczna lojalność

12.15 – 13.00

Zapraszamy na lunch

13.00 – 14.30

Część III – Sprzedaż w nowej rzeczywistości: jak ją zwiększyć i obniżyć koszt w tym samym czasie 


  • dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” 

  •   Wzlot i upadek Sprzedaży 1.0
  •   Dlaczego stare, dobrze znane sposoby sprzedaży przestają działać
  •   Najważniejsze zmiany w otoczeniu konkurencyjnym wymuszające zmianę
  •   Jak sprzedaż stała się strategiczna i co to oznacza w praktyce
  •   Jak osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży w nowej rzeczywistości?
  •   Wzrost sprzedaży bez inwestycji: jak to zrobić w praktyce
  •   Diagnostyka: co ogranicza Twoją sprzedaż
  •   Jak budować efektywne relacje między sprzedażą a marketingiem – nowy podział pracy

14.30 – 14.45

Zapraszamy na przerwę

14.45 – 15.30

Część IV – Warsztat

 Jak podwoić Twoje siły sprzedażowe bez zatrudniania dodatkowych (tak, jest to możliwe…)

Szczegóły i formularze zgłoszeniowe na zig.pl.

(ANAG)

 

Powiązane artykuły