KŁODZKO: Nowa era biznesu – doradztwo dla MŚP z Ziemi Dzierżoniowsko-Kłodzko-Ząbkowickiej

  • Miejsce wydarzenia: Kłodzko
  • Data wydarzenia: 2017/11/06
  • Zobacz inne eventy w mieście: Kłodzko

undusz Regionu Wałbrzyskiego w ramach realizowanego projektu „Nowa era biznesu – doradztwo dla MŚP z Ziemi Dzierżoniowsko-Kłodzko-Ząbkowickiej” zaprasza do udziału w bezpłatnej konferencji, dotyczącej wsparcia rozwoju przedsiębiorstw w postaci grantów na doradztwo.

W poniedziałek, 6 listopada 2017 roku, w Pałacu Żelazno w Kłodzku zainteresowani przedsiębiorcy otrzymają kompleksowe informacje na temat możliwości wsparcia. Wydarzenie będzie wspaniałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń.

Celem głównym projektu jest wsparcie rozwoju przedsiębiorstw z sektora MŚP i podniesienie ich konkurencyjności poprzez udzielenie wsparcia w postaci grantów (w formie refundacji). Poziom dofinansowania wynosi 85 proc., natomiast maksymalna wysokość grantu to 12.000 zł.

Nowa era biznesu – doradztwo dla MŚP z Ziemi Dzierżoniowsko-Kłodzko-Ząbkowickiej

  • Poniedziałek, 6 listopada 2017 r., w godz. 10:00 – 13:00
  • Pałac Żelazno w Kłodzku, Żelazno 54
  • Sala Lustrzana – I piętro

REJESTRACJA NA STRONIE: wwwfrw.pl/zgloszenie/

Dlaczego warto zarejestrować się na konferencję?

  • Dowiesz się jak aplikować o środki – uzyskana podczas konferencji praktyczna wiedza pomoże w ubieganiu się o unijne wsparcie finansowe
  • Poznasz kierunki wsparcia działań doradczych dla MŚP – na spotkaniu omówimy usługi w zakresie szeroko rozumianego wsparcia doradczego oraz w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania działalności przedsiębiorstw
  • Porozmawiasz ze specjalistami –  podczas konferencji nasi prelegenci zarówno podczas panelu dyskusyjnego, jak i po jego zakończeniu będą gotowi odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania

Więcej na temat „Grantów na doradztwo dla MŚP”: www.frw.pl/granty-na-doradztwo-dla-msp/ 

AGENDA SPOTKANIA

Liczba uczestników konferencji  jest ograniczona do 40 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.