Grupa Archicom notuje rekordową sprzedaż

Grupa Archicom notuje bardzo dobry początek roku. Lider wrocławskiego rynku nieruchomości sprzedał sto mieszkań w tym roku.

W tym samym okresie roku ubiegłego Archicom miał zakontraktowaną sprzedaż 73 lokali. Jest to wzrost o 37 procent.

Rośnie zainteresowanie klientów Archicomu dzięki wsparciu Mieszkanie dla Młodych. W tym roku z programu skorzystało już 18 klientów.

– Duży popyt na nasze mieszkania jest efektem unikatowego podejścia do realizowanych projektów. Tworzymy osiedla społeczne w atrakcyjnych lokalizacjach, które stawiają na rozwiązania przyjazne mieszkańcom. Na koniec stycznia mieliśmy w ofercie 1.027 mieszkań, prawie o 400 więcej niż przed rokiem. Solidna sprzedaż w pierwszych tygodniach roku pozwala nam z optymizmem patrzeć na jego dalszą część, w której chcemy umocnić naszą pozycję lidera wrocławskiego rynku – mówi Rafał Jarodzki, wiceprezes zarządu Archicom S.A.

W najbliższym czasie deweloper zamierza rozpocząć inwestycje mieszkaniowe w innych miastach Polski. Cel na przyszły rok zakłada sprzedaż ponad tysiąca mieszkań.

– W realizacji celów pomogą nam pieniądze z giełdowej emisji akcji. Obecnie nasz prospekt czeka na zatwierdzenie w Komisji Nadzoru Finansowego. Aktualnie bank ziemi wrocławskiego dewelopera wynosi 29 ha, co pozwala na wybudowanie 2800 mieszkań – mówi Paweł Ruszczak, członek zarządu Archicom S.A.

W 2015 roku Grupa Archicom osiągnęła najlepsze wyniki sprzedaży mieszkań w historii. Podpisano umowy deweloperskie i rezerwacyjne na 611 mieszkań – o 17 proc. więcej niż w 2014 roku.

W ubiegłym roku ofertę Grupy wzbogaciły cztery nowe projekty: „Na Ustroniu”, „Spirala Czasu”, „Róża Wiatrów” oraz „Siena”, a także kolejne etapy wcześniej rozpoczętych inwestycji. Łącznie w 2015 roku do oferty wprowadzono 967 mieszkań.

(KrzKr)

Powiązane artykuły