Aleja Bielany bije rekordy

Po niedawnej rozbudowie Aleja Bielany jest nie tylko największą galerią handlową w Polsce, ale także bije kolejne rekordy. Od połowy listopada do końca grudnia pojawiło się tam półtora miliona osób.

Po rozbudowie Aleja Bielany powiększyła się o 35 tys. mkw., czyli wraz ze sklepem IKEA urosła do 145 tys. mkw.

W połowie listopada zeszłego roku miało miejsce wielkie otwarcie przebudowanego centrum handlowego Aleja Bielany. Aktualnie jest to największa galeria handlowa w Polsce, a do tego najbardziej uczęszczane miejsce związane z zakupami.

– Jak pokazują statystyki, okazało się to świetnym posunięciem strategicznym. Po rozbudowie Alei Bielany, która jest obecnie największą destynacją handlową w Polsce, obiekt odwiedziła rekordowa liczba gości. Od połowy listopada do końca grudnia było to półtora miliona osób – komentuje Mikael Andersson, dyrektor zarządzający IKEA Centres Poland

Cały kompleks został rozbudowany o kolejne 35 tys. metrów kwadratowych, co daje w sumie 145 tys. mkw. powierzchni razem ze sklepem IKEA. W poszerzonej ofercie Alei Bielany znalazły się lokale najpopularniejszych marek odzieżowych i obuwniczych, a także sklepy z akcesoriami, kosmetykami, artykułami sportowymi oraz z wyposażeniem wnętrz. Do dyspozycji klientów są również specjalne strefy tematyczne dla dzieci i dorosłych, lokale gastronomiczne, kino, fitness oraz bezpłatny parking na 4700 aut.

Wśród marek obecnych w największym centrum handlowym w Polsce znajdziemy: Apart, Apteka Super-Pharm, Big Star, C&A, Carry, CCC, Deichmann, Diverse, Duka, Ecco, Empik, Gino Rossi, H&M, Hebe, iSpot, KappAhl, Komfort, Jula, Jysk, Martes Sport, Mohito, Neonet, OBI, Organique, Reserved, Rossmann, RTV Euro AGD, Samsung Brand Store, Saturn Connect, Sephora, Sinsay, Smyk, Sony, Sports Direct, TK Maxx, Vistula, Yes, W.Kruk, Wólczanka. W centrum znajduje się także hipermarket sieci Tesco oraz delikatesy Alma.

Oprócz miejsc na zakupy Aleja Bielany oferuje wybór restauracji (m.in. Dalla Cuccina, Thai Express, Sushi Fresh, Pizza Hut), cukierni i kawiarni (m.in. Witczak, Sowa, Starbucks, Costa Coffee) oraz dwupoziomowe kino Helios i klub Fitness Academy. Goście centrum handlowego mogą pracować w bezpłatnej strefie co-workingowej, gdzie mogą nieodpłatnie korzystać z internetu oraz drukarki. Na zmęczonych pracą czeka dedykowana relaksowi strefa chillout.

(KrzKr)

Powiązane artykuły