Aquapark obniża ceny po rekordowym sezonie

Wrocławski Aquapark zakończył sezon letni, w którym znów został pobity rekord frekwencji. Włodarze postanowili z tej okazji obniżyć ceny.

Przez dwa miesiące lata Aquapark odwiedziły 359 964 osoby, a więc statystycznie jest to ponad połowa Wrocławia.

Wrocławski Aquapark stale pracuje nad budowaniem relacji z klientami. Przede wszystkim są stosowane obniżki cen, pakiety dedykowane dla konkretnych grup, a także ciągle jest ulepszana jakość obsługi. Podczas okresu wakacyjnego badano gruntownie zachowania konsumenckie. Ich celem było wyłonienie najchętniej wybieranych produktów oraz ustalenie co stanowi utrudnienia dla klientów Aquaparku.

Największą popularnością cieszyła się rodzina karnetów AquaCard System Aquacard VIP. Jest to najchętniej wybierany karnet czasowy został rozbudowany o dodatkowe możliwości. Do września upoważniał on posiadacza do korzystania z basenów rekreacyjnych, saunarium, klubu fitness i siłowni. Od teraz objął dodatkowo basen sportowy, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej, przystępnej ceny (179 zł/1 m-c, 430 zł/3-m-ce).

Z kolei najchętniej wybieraną opcją na Basenach Rekreacyjnych są wejściówki całodzienne. Od października ich ceny zostały obniżone średnio o niemal 10 złotych (około 20 procent). To już druga w tym roku obniżka cen. Poprzednio, w styczniu 2015 roku, udoskonalono wejściówki trzygodzinne, obniżając ich cenę do poziomu dotychczasowych wejściówek na 2 godziny.

Władze Aquaparku zapowiadają, że taniej będzie także w Saunarium, gdzie likwidacji ulega cennik weekendowy – oznacza to, że we wszystkie dni tygodnia obowiązywać będą niższe ceny.

(KrzKr)

Powiązane artykuły