Błonie – legenda polskiego zegarmistrzostwa nagrodzona

Legendarny polski zegarek Błonie, który po 45 latach nieobecności wrócił na rynek, zdobył nagrodę na prestiżowym międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards. Marka otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Startup Roku (Consumer Products Industries).

Nagroda International Business Awards – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w świecie biznesu, przyznawana przez Stevie Awards od 2012 roku to kolejny dowód na to, że pomysł był strzałem w dziesiątkę.

– Bardzo się cieszymy. Z jednej strony nasz projekt wciąż jest jeszcze bardzo młody i dopiero się rozwija, więc takie dowody uznania są nam bardzo potrzebne. Z drugiej za marką Błonie stoi ogromna tradycja i sentyment wielu Polaków, dlatego każda nagroda jest jednocześnie hołdem dla historii naszego kraju i rodzimego przemysłu. A to cieszy jeszcze bardziej – przyznają Michał Dunin i Maciek Maślak, właściciele marki Błonie.

International Business Awards to dowód uznania za osiągnięcia i pozytywne wpływy światowych organizacji i profesjonalistów. W tym roku konkurencja była duża. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 3 700 projektów z 60 krajów. Nagrody przyznało jury składające się z przeszło 200 profesjonalistów z całego świata, którzy oceniali zgłoszenia od maja do sierpnia br. Uroczysta gala wręczenia statuetek odbędzie się 23 października w Toronto.

– Gratulujemy wszystkim laureatom Stevie Awards w tegorocznych International Business Awards. Jakość zgłoszeń jest z roku na rok coraz wyższa. W tym roku jurorzy mieli możliwość oceny ponad 3 700 zgłoszeń z całego świata – mówi Michael Gallagher, prezydent Stevie Awards.

Nowy model odświeżonej marki Błonie – pierwszy po 45 latach – ukazał się w 2014 roku w limitowanej i numerowanej serii liczącej 500 sztuk. Premiera zegarka w całości zaprojektowanego w Polsce, inspirowanego m.in. produkowanym w latach 60. ubiegłego wieku modelem Zodiak, została niezwykle ciepło przyjęta przez polskich fanów zegarmistrzostwa. W ciągu pierwszego miesiąca sprzedanych zostało 121 zegarków First Edition. Dodajmy, że wznowienie produkcji Błonie spotkało się z ciepłym przyjęciem włodarzy i mieszkańców podwarszawskiej gminy, w której przed laty produkowany był polski zegarek-legenda.

(Kris)

Powiązane artykuły