Budowanie marki na MBA Day

Już 23 maja br. Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i Franklin University zapraszają na MBA Day 2015.

Dla uczestników spotkania przygotowano dwa wykłady otwarte: „Disruptive Innovation: Seeing New Opportunities” (w jęz. angielskim), który poprowadzi dr Thomas G. Seiler z Franklin University oraz „Budowanie marki – od koncepcji do sukcesu” według Aldony Kucner, wykładowczyni WSB.

Partnerem MBA Day 2015 jest  Stowarzyszenie Klub MBA Wrocław. W programie przewidziano ponadto spotkanie ze słuchaczami i absolwentami programów MBA wrocławskiej uczelni.

– Studia Master of Business Administration to najwyższy poziom edukacji związanej z biznesem. Osoby, które posiadają dyplom ukończenia tych studiów, mogą liczyć na lepsze stanowiska oraz wyższe wynagrodzenie. Są kluczem do rozwoju kariery, pomagają w realizacji założonych celów, spełnianiu marzeń i rozwoju zainteresowań, poszerzają horyzonty, uzupełniają wiedzę, doskonalą umiejętności. Oprócz tego są nieocenionym źródłem nowych kontaktów biznesowych i towarzyskich – podkreśla Dorota Otręba, dyrektor Biura MBA WSB we Wrocławiu.

Szczegóły i zapisy: http://www.wsb.pl/wroclaw/aktualnosci/mba-day-juz-w-maju

Spotkanie odbędzie się w WSB we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31.

Sylwetki prelegentów:

Aldona Kucner, MBA
Od 2007 trener i doradca wielu dolnośląskich firm i organizacji. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Facylitator metody Open Space Technology. Szeroka, piętnastoletnia praktyka w marketingu, min. w agencji reklamowej, agencji mailingowej oraz w działach marketingu wielu przedsiębiorstw typu Business to Business.

Dr Thomas G. Seiler jest członkiem Rady Nadzorczej Franklin University oraz dziekanem na Franklin University Ross College of Business, Ohio, USA. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w rachunkowości, które zdobył pracując w firmach publicznych i dużych korporacjach. Dodatkowo, praca w międzynarodowych instytucjach finansowych pozwoliła mu na zdobycie doświadczenia w zakresie prawa handlowego.

(ANAG)

 

Powiązane artykuły