Co łączy Mercedes-Benz z ESPOT Warszawa oraz Illuminar Gaming ?

Mercedes-Benz już od kilku lat wspiera e-sportowe serie i wydarzenia, zarówno w skali globalnej, jak i krajowej. Producent współpracował m.in. z ligą sportów elektronicznych ESL, a od niedawna jest ekskluzywnym partnerem ceremonii wręczenia trofeum Mistrzostw Świata League of Legends.

Aktywności Mercedesa to odpowiedź na ogromną popularność e-sportu, który przyciąga miliony fanów, wypełnia stadiony i tworzy nowe gwiazdy. E-sportowi zawodnicy muszą regularnie trenować i legitymować się nieprzeciętnymi zdolnościami manualnymi i mentalnymi, zupełnie jak „tradycyjni” sportowcy.

Nowe możliwości techniczne, w tym transmisji na żywo, pozwoliły stworzyć trend, którego w obecnym świecie nie można pominąć Marka spod znaku trójramiennej gwiazdy zaprasza na wirtualną konferencję, która odbędzie się w piątek 9 kwietnia 2021 r. o godzinie 11.00 podczas której odpowie na pytanie co łączy Mercedes-Benz z ESPOT Warszawa oraz Illuminar Gaming?

Konferencję można będzie obejrzeć pod adresem: www.mercedesilluminar.pl.

 

Mercedes-Benz AG w skrócie Mercedes-Benz AG odpowiada za globalną działalność biznesową Mercedes-Benz Cars i Mercedes-Benz Vans, zatrudniając na całym świecie ponad 173 000 pracowników. Prezesem Zarządu Mercedes-Benz AG jest Ola Källenius. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych oraz usług. Ponadto, dzięki swoim pionierskim innowacjom, aspiruje do miana lidera w dziedzinie łączności, zautomatyzowanej jazdy oraz alternatywnych układów napędowych.

Gama produktów obejmuje markę Mercedes-Benz wraz z submarkami Mercedes-AMG, MercedesMaybach i Mercedes me, a także markę smart oraz markę produktowo-technologiczną w segmencie elektromobilności – EQ. Mercedes-Benz AG jest jednym z największych producentów osobowych aut premium. W 2019 r. sprzedał blisko 2,4 miliona samochodów osobowych i ponad 438 tysięcy pojazdów dostawczych. W swoich dwóch segmentach biznesowych stale rozwija światową sieć produkcyjną, liczącą ponad 40 zakładów na czterech kontynentach, a jednocześnie przygotowuje się do spełnienia wymogów w zakresie elektromobilności.

W tym samym czasie, na trzech kontynentach, firma buduje globalną sieć produkcji akumulatorów. Decydującą rolę w obu segmentach odgrywają działania zrównoważone. Dla Mercedes-Benz AG zrównoważony rozwój oznacza generowanie wartości trwałej dla wszystkich interesariuszy: klientów, pracowników, inwestorów, partnerów biznesowych oraz całego społeczeństwa. Podstawę stanowi tu zrównoważona strategia biznesowa Daimlera, w ramach której firma bierze odpowiedzialność za ekonomiczne, ekologiczne i społeczne skutki swojej działalności biznesowej z uwzględnieniem całego łańcucha wartości.

Oprac. (Ikra)

Powiązane artykuły

Co łączy Mercedes-Benz z ESPOT Warszawa oraz Illuminar Gaming