Dwie nominacje dla TIM SA

„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których w tym roku TIM SA ma szansę na otrzymanie nagrody w 7. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ogłoszenie wyników już 24 września 2019 r.

E-commerce Polska awards od lat skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów oraz platform internetowych oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. e-Commerce Polska awards to silna społeczność dająca wszystkim nominowanym wyjątkowe możliwości budowania relacji i rozwoju swojej firmy. Jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie e-Commerce Polska awards niemal nieprzerwanie (wyjątek stanowi rok 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.

Kategoria „Think out of the box” przeznaczona jest dla niestandardowych, indywidualnych rozwiązań. W przypadku TIM-u jest nim w tym roku TIM Asystent (www.tim.pl/tim-asystent) – rozszerzenie do przeglądarki Google Chrome. Dzięki niemu klienci TIM-u, chcąc znaleźć produkt w ofercie TIM SA, poznać jego indywidualną cenę (właściwie każdy zarejestrowany klient TIM-u z sektora B2B ma indywidualny cennik), a także dodać go do koszyka/schowka, nie muszą wchodzić na www.tim.pl ani korzystać z aplikacji mTIM. Wystarczy dodatek (wtyczka) TIM Asystent. Co więcej, dzięki TIM Asystentowi można także łatwo porównać cenę danego produktu w TIM-ie i w dowolnym innym e-sklepie (pod warunkiem, że – podobnie jak TIM – podaje on na karcie produktu kod EAN). W tej kategorii o laur TIM powalczy z Decathlon.pl oraz Skoda Sklep Online.

Decathlon.pl jest również konkurentem TIM-u w kategorii „Best in omnichannel”. Trzecim nominowanym jest eobuwie.pl. To nagroda dla e-sklepu, który w ostatnich miesiącach najsprawniej realizował sprzedaż wielokanałową.

– To już piąta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Nie ma zatem wątpliwości, że wyznaczamy trendy, szczególnie w przypadku e-commerce B2B. Obie tegoroczne nominacje to dowód na nasze ciągłe doskonalenie się w zakresie omnichannel. Jesteśmy tam, gdzie chce i potrzebuje tego klient – po to, by zapewnić mu zawsze te same możliwości i doświadczenia zakupowe – mówi Piotr Nosal, członek zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Jako lider e-commerce w swojej branży nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do klienta, które ułatwią mu skorzystanie z oferty TIM-u. Takim rozwiązaniem jest TIM Asystent, który pozwala klientowi nie tylko mieć naszą ofertę niemal dosłownie pod ręką, ale również łatwo porównywać ją z warunkami cenowymi innych e-sklepów – dodaje Piotr Nosal.

Laureatów e-Commerce Polska awards 2019 poznamy już 24 września 2019 r. podczas uroczystej gali warszawskim kinie Elektronik.

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2019). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel – sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.pl. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B.

Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2018 r. niemal 71% obrotów spółki (tj. 532,8 z 751,5 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

MaJa

Powiązane artykuły