Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

Konferencja Marketing Progress z udziałem światowych ekspertów od marketingu i sprzedaży odbędzie się 28 – 29 maja w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu.

Gdzie leży granica między „commerce”, a „e-commerce”? Jakie są miedzy nimi synergie? Co tak naprawdę sprzedajemy? Jaki będzie sprzedawca przyszłości? Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać?

Odpowiedź na te i inne pytania poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.

Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.

W ciągu dwóch dni zgromadzeni słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN, Anna Miotk – Polskie Badania Internetu, Artur Kurasiński, współtwórca MUSE, mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24.pl), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Więcej inspiracji z pogranicza marketingu i sprzedaży na bieżąco pojawia się na: www.facebook.com/marketingprogress

(ANAG)

Powiązane artykuły