Jak z Pedetu zrobiono Renomę?

Dwadzieścia pięć nowych butików, ponad 7 mln klientów oraz znaczący wzrost sprzedaży – to wyniki konsekwentnie realizowanej przez Griffin Real Estate strategii.

Dom Handlowy Renoma od dwóch lat przechodzi dekomercjalizację i stale się rozwija.

Kiedyś był niezwykle popularnym Pedetem, symbolem socjalistycznego Wrocławia. Dziś lśni jako symbol nowoczesnego Wrocławia.

Inwestor, Griffin Real Estate, główny nacisk kładzie na stworzenie wyjątkowej i unikalnej na skalę Wrocławia oferty modowej. Statystyki potwierdzają, że obrana przez inwestora strategia przynosi oczekiwane efekty. Spójrzmy na dane. 100 procent powierzchni handlowej Renomy jest obecnie wynajęte. Tzw. odwiedzalność obiektu wzrosła o 4,6 proc. w stosunku do 2013 roku. W roku 2014 przez Renomę przewinęło się 7,2 miliona klientów. Obroty wzrosły z kolei o 4 proc. Tylko w minionym roku w Renomie przedłużono 13 umów najmu i otwarto 25 nowych punktów handlowych. Wśród nich znajdują, się m.in. salony takich marek jak: Marc Cain, Wólczanka, Mohito, Gavel, S’portofino, Piazza Di Moda, Lavard, Swiss, WorldBox, Rage Age, ORSKA, Reserved, TOUS, Marella, Trussardi, Design Market i Lofhome z oryginalnymi dodatkami i wyposażeniem wnętrz. Otwarto też włoską restaurację Sycylia oraz pierwszą w Renomie aptekę Cosmedica. Natomiast część biurowa, o powierzchni ponad 10,5 tys. m², będzie nadal wynajmowana przez amerykański koncern Hewlett-Packard. Postawienie na marki prestiżowe, ale jeszcze nieobecne na wrocławskim rynku handlowym, czynią z Renomy obiekt bezkonkurencyjny wobec pozostałych galerii w mieście.

– Aż 28 brandów ma swoje butiki tylko u nas, a wśród nich jest ostatnio otwarty salon polskiej marki HEXELINE. Starannie dobieramy najemców i uzupełniamy ofertę o oryginalne produkty, tak aby każdy klient, szczególnie ten najbardziej wymagający, znalazł coś dla siebie – mówi Edyta Bobek, dyrektor ds. wynajmu w Griffin Real Estate.

DH Renoma to także miejsce do szukania dobrego stylu.

– W ubiegłym roku zorganizowaliśmy cykl spotkań ze stylistami, którzy dokonali wielu efektownych metamorfoz wśród naszych klientek. Nawiązaliśmy też współpracę z blogerami modowymi, którzy przygotowali ciekawe stylizacje w oparciu o ofertę butików dostępnych w Renomie – mówi Barbara Wójcik,dyrektor DH Renoma.

Dom Handlowy położony przy ul. Świdnickiej to jednak nie tylko oferta modowa. Renoma razem z Griffin Art Space wspiera sztukę i wydarzenia kulturalne. W tym roku w przestrzeniach galerii odbyły się, m.in. dwie wystawy: Istvana Kantor MEDIA REVOLT oraz RYSPOPIS. Renoma była także mecenasem i głównym sponsorem spektaklu w reżyserii Mai Kleczewskiej „Cienie. Eurydyka mówi:”. Po raz kolejny na dachu domu handlowego zorganizowano też Kino Letnie, które jak co roku cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Dom Handlowy Renoma to też perła wrocławskiego modernizmu. To obiekt o wyjątkowej architekturze, posiadający tradycję handlową i ciekawą historię. Wiosną 2009 roku została ukończona rewitalizacja i rozbudowa obiektu. Renoma oferuje teraz 10 tys. mkw. powierzchni biurowych i 30 tys. mkw. powierzchni, na której mieszczą się sklepy, punkty usługowe i restauracje. Dzięki modernizacji obiekt stał się przykładem udanego połączenia walorów historycznych z rosnącymi wymaganiami współczesnych konsumentów, a przy tym jednym z najpiękniejszych obiektów handlowych w Polsce.

(Pa)

Powiązane artykuły