Od syntezy dwóch słów zaczerpniętych z języka nordyckiego powstała nazwa firmy Labbvenn. Jednym z głównych kierunków działalności firmy jest projektowanie stylowego oraz pełnego elegancji asortymentu wyposażenia wnętrz z przeznaczeniem dla zwierząt domowych oraz ich właścicieli.
Grudzień 2016 roku to początek działalności firmy, natomiast pierwsza sprzedaż została uruchomiona we wrześniu 2017 roku. Pomimo młodego stażu, Labbvenn z sukcesem zaznacza swoją obecność w Europie, Azji, USA oraz Australii. Produkty Labbvenn dostępne są dla swoich klientów w ponad 50 partnerskich sklepach i showroomach na 4 kontynentach.
Jedną z głównych zalet firmy jest to, że produkcja odbywa się na terenie Polski w oparciu o lokalnych poddostawców materiałów oraz usług, co z kolei przekłada się na możliwość zachowania wysokich standardów jakości oraz dostarczenia produktów z najwyższej półki.
Do niewątpliwych sukcesów można zaliczyć stałą współpracę z jedną z największych linii prywatnych samolotów Vista Jet, gdzie na pokładzie każdego z ponad 80-ciu odrzutowców można spotkać minimum jeden produkt firmy Labbvenn. Dodatkowo wyróżnieniem dla Labbvenn było pojawienie się w 2017 roku w nowootwartym, eksluzywnym domu mody w Seulu, należącym do grupy Hyundai. W celu zachowania innowacyjności produktów oraz wyznaczania nowych trendów w swojej branży, w 2018 Labbvenn nawiązała współpracę z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Za cel współpracy postawiono wykonanie 4 unikatowych produktów, które wzbogacą stylistyką portfolio produktowe firmy i umocnią jej konkurencyjność na rynku.
– Głównym moim celem na 2019 rok było uruchomienie finalnej produkcji i wprowadzenie na rynek nowych produktów powstałych przy współpracy z ASP. Jednakże mając na uwadze potrzeby rynku i stale rosnącą konkurencję, nie zamierzam zwalniać tempa i chcę nadal inwestować w innowacyjność, kompetencje i rozwój mojej firmy – mówi Jolanta Szewczak, właścicielka firmy Labbvenn z siedzibą w Świebodzicach.
Doskonale wie, że przed nią jeszcze wiele pracy, aby stać się liderem w swojej branży, lecz stawia sobie kolejne wyzwania.
KaMa