Marvipol Development laureatem „Diamentów Polskiej Jakości”

Znamy już zwycięzców konkursu „Diamenty Polskiej Gospodarki”. Pod koniec września odbyła się Wielka Gala „Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki”, podczas których wręczono statuetki i dyplomy. Jednym ze zwycięzców jest warszawski deweloper Marvipol.

„Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki” to inicjatywa, w ramach której odbywają się takie konkursy, jak: „Rzetelni”, „Liderzy Polskiej Gospodarki” i „Diamenty Polskiej Gospodarki”. Jej ideą jest promowanie etycznych działań i świadczenia usług o najwyższym standardzie. Jednym z laureatów tegorocznej edycji jest warszawski deweloper Marvipol.

– Uzyskanie tytułu „Diament Polskiej Jakości” to duże wyróżnienie. Nagroda ta jest dla nas niezwykle ważna i wiążąca. Będziemy dążyć do tego, aby wszystkie nasze przyszłe działania potwierdzały także jej zasadność. Firmy, otrzymujące „Diament Polskiej Gospodarki”, odznaczają się wysoką rzetelnością i profesjonalnym podejściem. Cieszymy się, że mogliśmy znaleźć się w tym gronie – komentuje Michał Świderski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Samo praktykowanie to za mało

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 30 września br. w warszawskim hotelu Gromada. Podczas tegorocznej Wielkiej Gali „Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki” wyłoniono laureatów programów: „Rzetelni”, „Liderzy Polskiej Gospodarki”, „Diamenty Polskiej Gospodarki” oraz „Samorządowej Marki Roku”.

W trakcie trwania wydarzenia miało miejsce również Polish Business Forum, podczas którego omówione zostały trendy, które wpływają na innowacyjność polskich marek. Zwrócono szczególną uwagę na konieczność promowania dobrych praktyk, które podnoszą jakość usług świadczonych na polskim rynku.

Uczciwi wobec konkurencji

Nagroda „Diament Polskiej Jakości” przyznawana jest firmom, które wykazują się rzetelnością i terminowością w kontaktach z klientami i kontrahentami. Innym kryterium uczestnictwa w konkursie jest m.in. uczciwość w działaniach promocyjnych i reklamowych i brak działania na szkodę dla reputacji. Istotne jest też, aby firmy traktowały swoich pracowników w sposób partnerski, stwarzając dla nich dobre warunki dla rozwoju zawodowego. O wyniku przesądzają zarówno osiągnięcia organizacji, jak również dane statystyczne i ekonomiczne.

Udział w konkursach związanych z promowaniem na rynku dobrych praktyk i zyskanie miana laureata stale podnosi prestiż firmy. Dzięki nim nagradzane przedsiębiorstwa cieszą się zaufaniem klientów i budują wizerunek godnej zaufania marki.

(MKO)

Powiązane artykuły