Miliony osób poznały Rogatka

Już blisko 12 tys. uczniów z 388 szkół podstawowych i przedszkoli z całej Polski wzięło udział w lekcjach bezpieczeństwa prowadzonych w ramach Kampanii Kolejowe ABC. Ponad 15 mln widzów obejrzało spoty z nosorożcem Rogatkiem w telewizji, a prawie 14 mln – w internecie. Ponad 21 tys. osób wzięło udział w piknikach edukacyjnych. W tym roku Urząd Transportu Kolejowego przygotował dla dzieci kolejne, niesamowite atrakcje.

W 2020 roku obędą się kolejne interaktywne lekcje Kampanii Kolejowe ABC realizowanej przez Urząd Transportu Kolejowego. Propozycji dla dzieci jest jednak znacznie więcej. Mogą one uczyć się bezpieczeństwa kolejowego razem z nosorożcem Rogatkiem, bohaterem kampanii, oglądając spoty i programy w telewizji oraz filmy w kinach i w internecie. Dotychczas ponad 15 mln widzów obejrzało spoty w telewizji, ponad 5 mln – spoty w kinach, a ponad 3 mln – programy telewizyjne dla najmłodszych emitowane w TVP ABC i Mini Mini+. Wyświetlenia spotów w internecie osiągnęły wynik prawie 14 mln, a wyświetlenia filmów vlogerów promujących kampanię – prawie 4 mln. Ponadto ponad 23 tys. osób obserwuje profile społecznościowe kampanii na Facebooku i Instagramie.

W ramach Kampanii Kolejowe ABC organizowane są także otwarte pikniki edukacyjne dla całych rodzin. Do tej pory wydarzenia te przyciągnęły ponad 21 tys. osób. Na uczestników czekały liczne zabawy i konkursy z nagrodami. Dzieci miały okazję wziąć udział w grze terenowej, wielkoformatowej grze planszowej, kole fortuny czy grze symulującej jazdę wybranym pojazdem. Poprzez zabawę poszerzały swoją wiedzę na temat zasad zachowania na przejazdach, dworcach i w pociągu. Kolejne pikniki edukacyjne odbędą się już latem tego roku!

AnPl

Powiązane artykuły