Nexus Automotive Central Europe i Total Polska razem na polskim rynku!

Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o. i Total Polska podpisują umowę o współpracy, która pozwoli obu markom na dalszy rozwój na polskim rynku.

W ramach umowy serwisy NEXUS otrzymają dostęp do specjalistycznej wiedzy jednego z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Współpraca obu firm zapewni warsztatom samochodowym dostęp do fachowych szkoleń i najnowszych technologii, natomiast klientom sieci NEXUS zapewni najwyższej jakości profesjonalną obsługę techniczną. Wszystko po to, by jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek obu marek i zyskać zaufanie klientów, którzy poszukują produktów i usług na najwyższym poziomie.

– Regionalna współpraca pomiędzy Total Polska i Nexus Automotive Central Europe będzie wspaniałym przykładem kooperacji i mamy nadzieję, że zostanie powielana na kolejnych rynkach. Dzięki dostępowi do profesjonalnej i jednej z najszybciej rozwijającej się sieci warsztatowej NexusAuto, TOTAL umocni swoją pozycję w rynku i będzie jeszcze bardziej rozpoznawalną marką olejową w Polsce. Jesteśmy niezwykle podekscytowani rozpoczynającą się współpracą – mówi Hubert Słok, Członek Zarządu Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o.

-Warsztat, który chce się rozwijać w dzisiejszych czasach – musi – korzystać z informacji technicznych pozyskanych od światowych producentów. Konstrukcje współczesnych samochodów zmieniają się błyskawicznie i bez dostępu do wiedzy o najnowszych technologiach, np. dotyczących środków smarnych czy olejów, nie ma możliwości ich poprawnej obsługi. TOTAL gwarantuje przekaz na najwyższym światowym poziomie, co przyniesie wiele korzyści warsztatom zrzeszonym w naszej sieci – mówi Rafał Kędziorek, Manager ds. Rozwoju sieci N!Auto/N!Truck z firmy Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o.

Oprócz fachowej wiedzy technicznej i szkoleń współpraca obu firm zapewni serwisom samochodowym sieci NexusAuto dodatkowe narzędzia wspierające w codziennej pracy takie jak: spotkania szkoleniowe w terenie z członkami Team TOTAL, zewnętrzne oznakowanie warsztatów i ciekawe promocje.

-Współpraca z firmą Nexus Automotive Central Europe to dla Total Polska ważny krok w zakresie wzmocnienia obecności marki TOTAL w środowisku warsztatów samochodowych. Poprzez wspólne działania w obszarze szkoleń, marketingu, eventów bezpośrednich oraz promocji sieciowych, chcemy dostarczać mechanikom profesjonalną wiedzę oraz produkty najwyższej jakości, co przełoży się na satysfakcje klientów końcowych. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze wspólne projekty”- komentuje Nicolas Leblond, Managing Director Total Polska.

O Nexus Auto 

Projekt stworzenia nowej międzynarodowej sieci NexusAuto i NexusTruck powstał w 2016 roku we Francji, a pierwsze umowy z warsztatami w Polsce zostały podpisane w drugiej połowie 2017 roku. Absolutnym priorytetem jest chęć wspólnego rozwoju w ramach projektu NexusAuto. Obecnie sieć warsztatowa NexusAuto zrzesza ponad 1000 warsztatów na całym świecie, w tym prawie 100 w Polsce, a ich liczba dynamicznie wzrasta. Sieć NexusAuto to połączenie elastycznej formuły z wyjątkowo unikatowym programem wsparcia. Polskie warsztaty zrzeszone w sieci na bieżąco korzystają z ponad 200 świadczeń dostępnych na platformie lojalnościowej N!, a ich zakres jest stale poszerzany. Jednym z priorytetów jest dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy technicznej poprzez bezpłatną infolinię oraz liczne szkolenia organizowane przez wiodących światowych producentów.

Total Polska działa w Polsce od 1992 roku i ma ugruntowaną pozycję na rynku produktów smarnych. Oferuje produkty dwóch znanych marek TOTAL i ELF. Od 2008 roku szybko rozwija również sprzedaż asfaltów, a także jest obecna na rynku przemysłowych płynów specjalnych. Od 2010 roku TOTAL prowadzi import oraz hurtową sprzedaż paliw. W grudniu 2014 roku uruchomiła pierwsze stacje paliw w Polsce, wchodząc tym samym na rynek detaliczny. www.total.com.pl

 

O firmie Total

Total jest Grupą energetyczną, która produkuje i sprzedaje paliwa, gaz ziemny i energię elektryczną. 100 000 naszych pracowników dąży do tego, aby energia była bezpieczniejsza, tańsza, czystsza i dostępna dla jak największej liczby osób. Działając w ponad 130 krajach, naszą ambicją jest stać się odpowiedzialnym producentem energii.

 

Oprac. (Anie)

Powiązane artykuły