Nowe marki we wrocławskiej Renomie

Co łączy ze sobą: butik Le Chic posiadający wyselekcjonowane kolekcje wyjątkowych marek, luksusową modową markę Laurel, salon Eurofirany, oferujący wszystko, co potrzebne do stworzenia niepowtarzalnego wnętrza z koreańskimi kosmetykami MISHHA? To cztery fantastyczne marki, które dołączyły niedawno do grona najemców DH Renoma.

5 marca do niemal 65-metrowego salonu na parterze wprowadziła się firma Le Chic.  W butiku można znaleźć kolekcje wyjątkowych marek: Fabiana Filippi – niebanalna i wyrafinowana klasyka, posiadająca to „coś”, koncepcja „Codziennego Couture” od High By Claire Campbell i Dorothee Schumacher, czyli zmysłowa kobiecość i charakterystyczne, autorskie printy. Ubrać kobiety na każdą okazję – takie zadanie stawia sobie butik Le Chic  i z sukcesem je realizuje. Każda klientka znajdzie w nim propozycje strojów do biura, na przyjęcie, na weekend.

W prestiżowej, 75-metrowej lokalizacji na parterze znalazł się otwarty 28 lutego butik luksusowej marki Laurel. To niemiecki brand kreujący standardy w świecie ekskluzywnej mody damskiej. Kreacje Laurel to odzwierciedlenie pewności siebie, dynamizmu  i niezależności. Laurel to marka premium, jednocześnie dostosowana do codziennych potrzeb, wygody i komfortu.

Salon Eurofirany został otwarty 24 lutego, zajmując niespełna 262 m kw. na drugim piętrze. To marka z wieloletnią tradycją, która w swojej ofercie posiada wysokiej jakości tkaniny do dekoracji okien, tekstylia, a także dodatki: ceramikę, kwiaty, obrazy i wiele innych.

W salonach Eurofirany wyspecjalizowana kadra dekoratorów i sprzedawców zapewni kompleksową usługę przygotowania i realizacji indywidualnego projektu i aranżacji okien.

Salon MISSHA został otwarty 21 stycznia i zajął powierzchnię 81 m kw. na drugim piętrze. Oferuje najwyższej jakości produkty do pielęgnacji skóry i makijażu, prosto z Korei Południowej. W ofercie znajdują się m.in. najlepsze kremy BB oraz popularne maseczki w płachcie. Wszystkie kosmetyki tworzone są z naturalnych składników, a co najważniejsze – nie są testowane na zwierzętach.

– Stale damy o to, aby oferta Renomy była jak najlepiej dostosowana do potrzeb naszych klientów. Nowe marki zapewnią szeroką ofertę zarówno entuzjastkom mody i miłośniczkom ekologicznych kosmetyków, jak i wielbicielkom aranżacji wnętrz. W Renomie każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Barbara Wójcik, dyrektor Domu Handlowego Renoma.

(MKO)

Powiązane artykuły