O marketingu w Trutnovie – seminarium Razem dla Biznesu

W czwartek, 23 stycznia w Trutnovie odbyło się seminarium realizowane w ramach projektu „Miasta Trutnov i Świdnica razem dla biznesu”. Goście ze Świdnicy odwiedzili miasto partnerskie, by dowiedzieć więcej o strategiach i innowacjach w marketingu ważnych dla rozwoju firmy.

Było to ostatnie seminarium po stronie czeskiej, realizowane w ramach dwuletniego projektu, którego zadaniem było pogłębianie współpracy obu miast z lokalnymi przedsiębiorcami, instytucjami, organizacjami oraz przedsiębiorcami. Tematem seminarium były „Analizy, strategie, innowacje w marketingu ważne dla rozwoju firmy”. Wykłady poprowadził Pavel Pichler z Travelbakers, portalu prezentującego nietypowe pomysły na promocję miast i lokalną turystykę.

Uczestnicy poznali bliżej media społecznościowe i ich możliwości, dobre praktyki oraz bezpłatne sposoby reklamowania biznesu. Omówiono także działanie płatnych reklam na Facebooku, narzędzia pomocne w tworzeniu treści, grafik i video, współpracę firm z zewnętrznymi podmiotami, freelancerami i agencjami social media odpowiedzialnymi za komunikację w mediach społecznościowych. Zaprezentowano ciekawe i inspirujące filmy promocyjne różnych marek.

W seminarium udział wzięli goście ze Świdnicy, partnerzy projektu oraz przedstawiciele samorządu terytorialnego i gospodarczego. Wykłady tłumaczone były symultanicznie. Spotkanie zakończyła wizyta studyjna w Urzędzie Pracy RC w filii w Trutnovie. Projekt „Miasta Trutnov i Świdnica razem dla biznesu” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Współpracy Transgranicznej 2014 – 2020 Interreg V-A Republika Czeska – Polska.

AnPl

Powiązane artykuły