Od prostego pomysłu do globalnej firmy

Spotkanie z Michałem Sadowskim, założycielem Brand24 SA i autorem bestsellerowej „Rewolucji Social Media” to wrześniowa propozycja Challenge Club.

Sukces odnoszą te firmy i jednostki, które wiedzą jak się wyróżnić i zbudować na tej podstawie swoją rozpoznawalność. Kreatywność i innowacyjność to coś,  na czym Michał Sadowski buduje swój biznes. Podczas spotkania wyjaśni jak to robić skutecznie, budując spójną, zrozumiałą dla klienta komunikację.

– To nie będzie taka typowa prezentacja. Nie zanudzicie się oglądając jedynie słupki z wynikami biznesowymi i standardowymi procedurami dojścia z punktu A do punktu B. Mam nadzieję, że Was czymś zaskoczę i zainspiruję! I będziecie mogli dużo łatwiej sprostać wyzwaniom, jakie aktualnie macie – zapowiada gość Challenge Club.

Czym jest Challenge Club?

Challenge Club to miejsce tworzenia społeczności ludzi gotowych na zmiany. Spotkania składają się z dwóch części: wystąpienia gościa oraz części networkingowej, w czasie której uczestnicy nie tylko mogą się lepiej poznać, ale i wzajemnie zainspirować w rozwiązywaniu wyzwań.

– Formuła naszych spotkań jest nieco inna niż podobnych tego typu społeczności. Zależy nam, by każdy z naszych prelegentów dzielił się swoimi osobistymi doświadczeniami, by naprawdę zmienić wiele w życiu i podejściu przychodzących tu ludzi. U nas nie będzie „suchej wiedzy”. Dostaniecie praktyczny know-how (tj. strategie, techniki i narzędzia) i inspirację do pierwszego, odważnego kroku – wyjaśniają twórcy Challenge Club.

Challenge Club jest przedsięwzięciem non-profit. Organizatorzy za symboliczną kwotę pokrywają koszty organizacyjne. Bilety na spotkania kosztują 30 zł.

Jak generować pomysły, które przynoszą pieniądze?

– Nie ma znaczenia czy macie własną firmę i zależy Wam na międzynarodowym sukcesie czy chcecie się po prostu wyróżnić na tle innych współpracowników. Każdy może uczyć się z moich doświadczeń, sukcesów, ale i porażek. Opowiem Wam jak doszedłem od prostego pomysły do firmy o globalnym zasięgu. Podzielę się swoim doświadczeniem w budowaniu i promocji swojej marki w sieci. Pokażę jak wykorzystywać łatwo dostępne narzędzia, dążyć do genialnej egzekucji, a przede wszystkim jak generować pomysły, które przynoszą pieniądze. Podzielę się z Wami swoją receptą na to jak nie zwariować w ciągłym dążeniu do perfekcji, a raczej zachować do siebie dystans i nauczyć śmiać się z samych siebie. Dodatkowo jak budować zespół, by pomagał realizować Waszą wizję – zapowiada Michał Sadowski.

Spotkanie z Michałem Sadowskim odbędzie się 22 września w WenderEDU Business Center na Ostrowie Tumskim, ul. Świętego Józefa 1/3 w godz. 18.00-21.00.

(ANAG)

 

Powiązane artykuły