Podaruj nasz zasięg

Z powodu nasilającej się pandemii COVID-19 globalne kanały Mercedes-Benz i Daimlera w mediach społecznościowych będą wykorzystywane do wspierania i rozpowszechniania ważnych informacji od oficjalnych instytucji oraz organizacji zdrowotnych. Mercedes-Benz będzie przy tym bazować na publikacjach, które w obecnej, wyjątkowej sytuacji zachęcą fanów i klientów do wykazania się solidarnością, wytrwałością oraz „dystansem społecznym”.

 – W nadchodzących dniach i tygodniach wykorzystamy zasięg naszych globalnych kanałów Mercedes-Benz w mediach społecznościowych, aby spowolnić rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19. Ponad 50 milionom użytkowników, którzy obserwują nasze międzynarodowe kanały, dostarczymy wskazówek i porad na takie tematy jak higiena, odpowiedzialne zachowanie oraz postępowanie z grupami ryzyka i tymi, którzy cierpią już z powodu infekcji. Dodatkowo będziemy udostępniać informacje wybranych organizacji zdrowotnych – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu.

AnPl

Powiązane artykuły