Poznaj nowy biznesowy laptop

Lenovo™ wprowadza na rynek laptopy ThinkBook 13s i 14s dla klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W branży technologicznej liczą się nowości, a z okazji Transform 3.0 at Accelerate Lenovo wprowadza na rynek nową markę laptopów dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) o nazwie ThinkBook. Jako pierwszą firma zaprezentowała nową linię ultrasmukłych laptopów z Windows 10, które łączą w sobie mobilność i łatwość obsługi typową dla nowoczesnych urządzeń konsumenckich.

Dlaczego ThinkBook

We współczesnym, nieustannie połączonym z siecią świecie pracownicy potrzebują płynnie działającego laptopa do współpracy z niemal dowolnego miejsca, a obeznani ze smartfonami pracownicy nowego pokolenia potrafią najlepiej wykorzystywać inteligentne technologie do zwiększania produktywności. Prawie 60 procent1 przedstawicieli grupy określanej mianem „nowych pracowników”, dorastało, pracując, tworząc i komunikując się online za pomocą eleganckich urządzeń wyrażających ich styl. Te dwa pokolenia pracowników, obejmujące milenialsów i generację Z, szukają ciekawej pracy, w której będą korzystać z urządzeń firmowych, które zacierają granice między pracą, życiem i pasją.

ThinkBooki zostały zaprojektowane dla MŚP na podstawie badań przeprowadzonych wśród klientów. Zaspokajają potrzeby firm, które kupują laptopy dla konsumentów ze względu na odpowiedni design i korzystne ceny, ale nie mogą się już obejść bez rozszerzonych opcji serwisu i gwarancji, które są koniecznością dla większości firm. ThinkBook pozwala rozwijającym się firmom zachować przewagę konkurencyjną przez przyciąganie młodych, zaawansowanych technologicznie menedżerów, oferując atrakcyjne z wyglądu, a jednocześnie ekonomiczne urządzenia.

 – Nowa fala młodych liderów biznesu oczekuje, że ich urządzenia służbowe będą potrafić więcej, zachowując minimalistyczny wygląd” — powiedział Eric Yu, Lenovo Senior Vice President i GM segmentu SMB, Lenovo Intelligent Devices Group. „ThinkBook wypełnia tę lukę produktową w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw”.

Ważny jest użytkownik końcowy

Rozwijające się firmy na całym świecie akceptują trend określany jako Choose Your Own Device (ang. wybierz swoje urządzenie, CYOD). Z naszych badań terenowych, w których wzięło udział 8000 respondentów z całego świata, wynika, że nowym pracownikom bardzo zależy na wyglądzie komputera, np. na kolorze i materiałach, ale nadal wolą wybierać urządzenia oferowane w firmie. Ultrasmukła seria ThinkBook S, dostępna w modelu 13- i 14-calowym, została zaprojektowana z myślą o klientach biznesowych, którzy nie chcą iść na kompromisy w kwestiach zasadniczych, takich jak bezpieczeństwo, niezawodność i serwis, a jednocześnie zaspokaja zapotrzebowanie na eleganckie urządzenia, które oferują funkcje znane ze smartfonów.

Doskonałe dla każdej firmy nowe laptopy Lenovo ThinkBook 13s i 14s łączą w sobie nowoczesny styl i charakterystyczne dla produktów konsumenckich rozwiązania konstrukcyjne, takie jak aluminiowe elementy zewnętrzne, z wbudowanymi zabezpieczeniami klasy korporacyjnej, których klienci oczekują od komputerów z rodziny Think.

AnPl

Powiązane artykuły