Przejdź na EKOfakturę

Najnowsza ogólnopolska kampania reklamowa „Przejdź na EKOfakturę w PGNiG”  skierowana jest do ponad 7 milionów Klientów największego w kraju sprzedawcy paliwa gazowego – PGNiG Obrót Detaliczny. Celem kampanii jest zmiana nawyków związanych z tradycyjną formą płatności rachunków za gaz i promowanie nowoczesnych elektronicznych sposobów rozliczeń. Są one nie tylko prostsze, szybsze i łatwiejsze dla Klienta, ale zarazem ekologiczne, bo oznaczają rezygnację z papierowych druków.

Powodów, dla których warto korzystać z EKOfaktury jest naprawdę wiele. Decydując się na EKOfakturę Klienci zyskują nie tylko wygodę, spokój, ale też pełną kontrolę nad swoimi płatnościami za gaz, które – zamiast na papierowej fakturze – mogą mieć zawsze „pod palcem”, czyli w telefonie, na tablecie czy w komputerze. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią marnować czasu, a przy tym dbają o ekologię.

– Ten projekt to nie tylko duże ułatwienie dla Klientów, ale również kolejne działanie Grupy PGNiG w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako firma oferująca ekologiczne paliwo gazowe, chcemy także dbać o środowisko w naszej codziennej pracy – EKOfaktura jest tego najlepszym przykładem – zwraca uwagę Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

W spocie telewizyjnym kampanii wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy: animacja 2D z udziałem brand hero Spółki – psa Gazka. Bohater marki, pod okiem sympatycznej trenerki fitness, bierze udział w intensywnym treningu, podczas którego wspólnie zrzucają zbędne kilogramy… papieru. W swojej kampanii marka PGNiG odwołuje się do obecnych nawyków klienckich, dotyczących m.in. gromadzenia papierowych faktur, i zachęca do ich zmiany, czyli przejścia na wersję elektroniczną.

– Działania reklamowe to kolejny etap naszej aktywności, której celem jest zbudowanie powszechnej świadomości EKOfaktury, samoobsługowego serwisu eBOK oraz nakłonienie jak największego grona Klientów do korzystania z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Wybór e-narzędzi oznacza dla Klientów wygodę i oszczędność czasu, dla spółki zaś optymalizację kosztów – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w stacjonarnej sieci obsługi – Biurach Obsługi Klienta.

MaJa

Powiązane artykuły