W ostatnich tygodniach do grona najemców wrocławskiej Renomy dołączył sklep odzieżowy Szachownica oraz salon mody męskiej Bytom. Za chwilę pojawi się również marka Carry.
W ten sposób stopień wynajęcia centrum handlowego Renoma wynosi 100 procent.
Z początkiem września we wrocławskiej Renomie pojawił się pierwszy sklep Szachownica, w nowym koncepcie oraz pod nowym szyldem. Ta marka oferuje dodatki oraz modną odzież dla młodzieży.
Oprócz tego na poziomie +1 został otwarty salon marki Bytom. Jest to marka od lat kojarzona z klasycznym stylem i elegancją w oparciu o współczesne trendy.
Trzecim sklepem, który pojawił się w gronie najemców to Carry. Umowa najmu została już podpisana, otwarcie salonu planowane jest na jesień tego roku.
W ten sposób centrum Renoma jest w 100 procentach wynajęte. W ubiegłym roku w Renomie przedłużono 13 umów najmu i otwarto 25 nowych punktów handlowych, w tym roku otwartych zostało 7, a kolejny oddany do użytku zostanie już niebawem. Efektem realizowanej strategii jest wzrost odwiedzalności centrum i stopniowy wzrost obrotów najemców.
(KrzKr)