Ruszył plebiscyt „Produkt Roku WP 2023”

13 marca rozpoczęło się głosowanie w plebiscycie „Produkt Roku WP 2023”. Użytkownicy mogą wybrać swój ulubiony produkt w 13 kategoriach. Przewidziano również nagrodę specjalną – „Produkt Roku 2023”, której zwycięzcę wybierze jury.

Plebiscyt „Produkt Roku WP” ma za zadanie docenić najbardziej innowacyjne produkty rynkowe. Łączy tradycję dwóch plebiscytów technologicznych: „Produktu Roku” organizowanego od ponad 15 lat przez benchmark.pl oraz „Imperatorów WP” organizowanych przez WP Tech.

Rynek elektroniki jest przepełniony różnorodnym sprzętem. Organizowany przez nas od kilkunastu lat plebiscyt ma pomóc w wyłonieniu z tego gąszczu najlepszych rozwiązań. Warto zaznaczyć, że już samo bycie nominowanym do tytułu Produktu Roku stanowi duże wyróżnienie. Ostateczny wybór najlepszego produktu z poprzedniego roku pozostawiamy naszym czytelnikom, którzy od lat pozytywnie zaskakują nas swoją wiedzą – mówi Mateusz Sołtysiak, przewodniczący kapituły, od 16 lat związany z portalem benchmark.pl.

W tegorocznej edycji głosować można na ulubione produkty w aż 13 kategoriach, od sprzętów RTV i AGD, przez pojazdy elektryczne i gry po aplikacje i innowacje. Nie zabraknie również kategorii specjalnej – „Produkt Roku WP”, w której zwycięzcę wyłoni jury, w skład którego wchodzą redaktorzy z czołowych serwisów technologicznych – WP Tech, benchmark.pl i dobreprogramy.pl – a wśród nich: Adam Gaafar, Mateusz Sołtysiak, Miron Nurski, Maciej Piotrowski, Paweł Maziarz, Norbert Garbarek, Oskar Ziomek, Sebastian Barysz, Wojciech Spychała, Karolina Modzelewska, Przemysław Jankowski, Mateusz Tomczak oraz Konstanty Młynarczyk.

Głosowanie trwa od 13 do 27 marca i odbywa się poprzez stronę https://produktroku.wp.pl. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu dwóch tygodni od jego zakończenia.

Grupa WP to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka Group i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lutym 2024 roku z produktów internetowych WP korzystało prawie 21 milionów Polaków.

Powiązane artykuły