Grupa Selena – globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralną we Wrocławiu – uczestniczyła w 38. edycji targów budowlanych TurkeyBuild Istanbul, podczas których zaprezentowała m.in. nową koncepcję produktów marki Polyfix.
W trakcie wydarzenia Selena przybliżyła zwiedzającym także swoją ofertę produktową wspierającą zrównoważone budownictwo.
Selena uczestniczyła w tureckich targach TurkeyBuild po raz drugi. W 2014 roku, w ramach tego wydarzenia, firma wystawiała swoje stoisko w trzech różnych miastach: Stambule, Ankarze i Izmirze. Podczas tegorocznych targów w Stambule największym zainteresowaniem zwiedzających stoisko Seleny Turcja, cieszyły się przede wszystkim produkty wspierające efektywność energetyczną budynków, takie jak klej do spienionego polistyrenu Styro 753 i poliuretanowa cienkowarstwowa zaprawa do murowania Thin Bed Mortar. Dodatkowo Selena przybliżyła użytkownikom także ognioodporną pianę montażową B1 oraz cieszące się popularnością w wielu krajach kleje montażowe.
Poza produktami marki TYTAN zaprezentowany został również nowy wizerunek marki Polyfix. Jej obecny wygląd podkreśla bliskie związki tej tureckiej marki, przejętej przez Selenę w 2008 roku, z flagową, globalną marką Grupy TYTAN Professional.
– Od dawna dostrzegamy dynamiczny wzrost rozwoju rynku budowlanego w Turcji – aktualnie jest to jeden z najważniejszych sektorów krajowej gospodarki – który prowadzi do zwiększenia zapotrzebowania na nasze produkty. Dzięki temu umacniamy naszą pozycję w tym kraju starając się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Produkty Seleny są coraz bardziej rozpoznawalne w Turcji, a nasza lokalna spółka notuje coraz lepsze wyniki. Oferta Seleny w Turcji oparta jest głównie na markach Polyfix, TYTAN i Hauser. Minione targi były dla nas doskonałą okazją do zaprezentowania naszego portfolio i do poszerzenia kontaktów biznesowych na rynku tureckim – mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.
Targi TurkeyBuild Istanbul zaliczane są do jednych z pięciu największych wydarzeń w branży budowlanej na świecie. Już od 38 lat przyciągają wystawców oraz zwiedzających z całego świata. Poza wystawcami tureckimi istotne znaczenie odgrywają na nich państwa Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej, Bałkanów, a także kraje WNP. Tegoroczna edycja odbyła się na powiększonej powierzchni wystawienniczej, która liczy obecnie 100 tys. m2.
Grupa Selena działania na rynku tureckim rozpoczęła w 2008 roku, wraz z przejęciem 85% udziałów w tureckiej spółce Polyfoam Yalitim Sanayi ve Tic Ltd., specjalizującej się w produkcji piany poliuretanowej do montażu okien i drzwi. W Turcji działa zakład produkcyjny Grupy zlokalizowany w Bolu, a wśród wiodących marek oferowane są: TYTAN, Polyfix oraz Hasuer. Spółka dostarcza lokalnym klientom szeroki wybór produktów chemii budowlanej, między innymi kleje, uszczelniacze oraz piany poliuretanowe, które są skierowane zarówno do osób indywidualnych, jak i do profesjonalnych wykonawców. Z Turcji Selena prowadzi działania eksportowe m.in. na Półwyspie Arabskim i uczestniczy także w lokalnych targach branżowych, np. w Dubaju.
(ANAG)