Social Media Day po raz 14. we Wrocławiu

Już 15 listopada we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty startuje czternasta edycja Social Media Day Poland. Tym razem tematyką imprezy będzie miasto i jego D.N.A.

Pod skrótem D.N.A. organizatorzy ukryli takie pojęcia jak: D – design, N – NGO, A – aplikacje. Konwencja imprezy została tym razem delikatnie zmodyfikowana. Oprócz konferencji zaplanowano trzy bloki tematyczne oraz część polegająca na odczuwaniu miasta.

– Zależy nam, aby każdy z uczestników wszedł w strukturę, charakter i emocje miasta, dlatego podzieliliśmy wydarzenie na trzy części. Pierwsza z nich to warsztaty tematyczne, organizowane m.in przez pracownię PANATO, czy Creativro. Druga część, stanowiąca, zarazem główne wydarzenie imprezy, to konferencja, która odbędzie się w jednej z sal wrocławskiego Kina Nowe Horyzonty. Według nas, jest to najlepsze miejsce do rozmawiania o D.N.A. Miasta – kino pełni funkcję nie tylko rozrywkową, ale jest także znane z organizowania wydarzeń kulturalno-społecznych i edukacyjnych. Trzecią częścią wydarzenia będzie TweetUp organizowany w ramach naszego after party – mówi Sylwia Wojtkowska z agencji Publicon PR, będącej organizatorem konferencji Social Media Day Poland.

Prelegenci będą mieli okazję do przedstawienia swojej wizji miasta. Wśród zaproszonych są m.in: Paweł Tkaczyk (autor książki „Zakamarki marki”), Andrzej Tucholski (jestkultura.pl) oraz Hubert Tworkowski (Sotrender).

– Udało nam się zaprosić specjalistkę od komunikacji internetowej w Mons – Europejskiej Stolicy Kultury 2015 Pauline Coutant, która opowie o wyzwaniach komunikacyjnych stojących przed ESK. Mamy nadzieję, że uczestnicy konferencji poznają organizację ESK „od kuchni” – dodaje Tomek Myszko z biura ESK2016, będącego współorganizatorem wydarzenia.

Odczuwanie miasta będzie polegać na after party po konferencji w pubie Marynka. Równolegle odbędzie się tam TweetUp, czyli spotkanie użytkowników Twittera z całej Polski. W ramach Social Media Day Poland wrocławskie restauracje przygotowały również specjalne zniżki dla uczestników wydarzenia.

Social Media Day Poland: D.N.A. miasto/kultura została zorganizowana we współpracy z ESK2016. Aby wziąć udział w warsztatach, konieczna jest wcześniejsza rejestracja na www.socialmediaday.pl.

Program konferencji:

  • 16:50 – 17:10 Rejestracja uczestników
  • 17:10 – 17:15 Rozpoczęcie konferencji, powitanie gości | Szymon Sikorski (PubliconPR)
  • 17:15 – 17:40 LAB_Wrocław | Szymon Sikorski (PubliconPR)
  • 17:40 – 18:05 Wyzwania komunikacyjne ESK – case study Mons 2015 i Lille 2004 | Pauline Coutant (Mons2015)
  • 18:05 – 18:30 D.N.A. nowoczesnych rozwiązań społecznych z Portugalii | Andrzej Tucholski (jestkultura.pl)
  • 18:30 – 18:55 Wizerunek miasta w social media | Hubert Tworkowski (SoTrender)
  • 18:55 – 19:20 Odgórne zarządzanie nie działa. O budowaniu marki miasta | Paweł Tkaczyk (pl.paweltkaczyk.com)
  • 19:20 – 19:45 Jaki jest Wrocław? Co o Wrocławiu mówią internety? | dr Maurycy Graszewicz (Morris Marlowe), Tomasz Kudła (Creativro/studiumprzypadku.com) oraz duch Michała Sadowskiego (Brand24)
  • 19:45 – 20:00 #onedayinwro – jak było naprawdę? | Instagramers Wrocław

 

(seb)

Powiązane artykuły