Przepisy o ochronie danych osobowych zostały poddane zasadniczym zmianom, największym od wejścia w życie przepisów o ochronie danych osobowych. Zakres i charakter zmian wymaga podjęcia przez firmy i urzędy przetwarzające dane osobowe klientów prac nad dostosowaniem praktyki, procedur wewnętrznych, systemów informatycznych i wymaganej przez ustawę dokumentacji, do nowych obowiązków, z uwzględnieniem sankcji za naruszenie obowiązków.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów FRW Media Group organizuje w Świdnicy szkolenie z najnowszych zmian i problemów dotyczących ochrony danych osobowych.
Szkolenie odbędzie się 22 października 2015 roku w Świdnicy w siedzibie FRW MEDIA Rynek 38/1 od 9.00 do 15.00.
Koszt udziału wynosi 300 zł netto za osobę. Cena obejmuje szkolenie oraz catering.
Wpłaty prosimy kierować na nasz nr konta: 81 1050 1908 1000 0090 3041 1376 do dnia rozpoczęcia szkolenia. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Warsztaty skierowane są do przedsiębiorców wszystkich branż, w tym biur rachunkowych, pracodawców, pracowników oraz tych osób, które w zakresie swojego działania mają styczność z danymi osobowymi przekazywanymi w rozmaitej postaci, w tym pracowników działów prawnych, marketingu, IT, kadr, obsługi klienta, departamentów sprzedaży oraz innych działów przetwarzających dane.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą teorii i praktyki związanej ze stosowaniem ustawy o ochronie danych osobowych oraz obowiązkami spoczywającymi na wszystkich podmiotach, które uczestniczą w procesie przetwarzania danych osobowych. Zapoznają się z podstawowymi terminami i definicjami, niezbędnymi procedurami oraz niezbędną dokumentacją z zakresu ochrony danych osobowych, a także z wiedzą dotyczącą odpowiedzialności grożącej za niezgodne z ustawą przetwarzanie danych osobowych.
Cele szkolenia
- Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych, w tym: danych wrażliwych pracowników i osób nie będących pracownikami;
- Poznanie zasad udostępniania akt osobowych osobom uprawnionym i nieuprawnionym na podstawie przepisów prawnych, w tym: m.in. związkom zawodowym, funkcjonariuszom policji, bankom, sądom itd.;
- Wyeliminowanie kar dyscyplinarnych i finansowych nałożonych przez pracodawcę oraz Inspekcję Pracy za nieprawidłowe wytwarzanie i przechowywanie oraz ochronę akt osobowych;
- Prawidłowe sporządzanie i wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych, w tym: załączników (np. Regulaminów), oświadczeń, zaświadczeń, upoważnień, notatek służbowych;
Metodologia
Szkolenie prowadzone jest w formie prezentacji multimedialnej, dyskusji, warsztatu. Omawiane są praktyczne przykłady, decyzje i opinie GIODO, NSA, najczęstsze błędy.
PROGRAM SZKOLENIA
- Otoczenie prawne związane z ochroną danych osobowych.
- Kroki wdrożenia w zakresie spełnienie wymogów ustawowych.
- Administrator Bezpieczeństwa Informacji- rola w przedsiębiorstwie.
- Powierzenie do przetwarzania danych.
- Rejestracja zbiorów danych.
- Polityka bezpieczeństwa- wskazówki przy opracowywaniu.
- Regulaminy wewnętrzne a polityka bezpieczeństwa.
- Ochrona danych osobowych w działach kadr.
- Opracowanie wzorów dokumentacji- analiza przypadków.
- Klauzule informacyjne i zgoda na przetwarzanie danych.
- Ochrona danych osobowych w relacjach wewnętrznych z pracownikami.
- Dane marketingowe a informacje pozyskane na potrzeby świadczonej usługi.
- Kontrole oraz sankcje za naruszenie przepisów.
- Mailing i ofertowanie a ochrona danych- wprowadzenie adekwatnych klauzul.
TRENER
Wykładowca z wieloletnim doświadczeniem trenerskim, w tym udział w projektach dofinansowywanych ze środków unijnych. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, kreatywności, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji – dla różnych grup społecznych i zawodowych (przedsiębiorcy, menedżerowie, nauczyciele, pracownicy administracji publicznej, osoby niepełnosprawne). Przygotowuje i prowadzi szkolenia dla negocjatorów i doradców terenowych w zakresie negocjacji z klientem-dłużnikiem, negocjacje kryzysowe, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów wspomagających umiejętności sprzedażowe i obsługę klienta w zakresie prowadzenia rozmowy handlowej, przyjmowania reklamacji, budowania relacji z klientem, tworzenie planów sprzedażowych, prowadzenie coachingów (szkoleń indywidualnych), szkolenia dla menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, motywowania pracowników, zarządzania projektami. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie zasad dobrych praktyk windykacyjnych, ochrony danych osobowych. Doświadczenie, które posiada, przekłada się na umiejętności niekonwencjonalnego podejścia do odbiorców szkoleń.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY UDZIAŁU W SZKOLENIU
(Kris)