Strategie marketingowe i skuteczny przekaz reklamowy

Jak budować strategię marketingową, by maksymalnie zaspokoić potrzeby klientów i zwiększyć tym samym sprzedaż w firmie oraz poprawić rozpoznawalność jej produktów i usług?

Tego dowiedzą się uczestnicy bezpłatnego szkolenia, na które zaprasza Dolnośląska Izba Gospodarcza oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP).

Przedsiębiorcy dowiedzą się jak właściwie planować działania reklamowe, by nie marnować swojego czasu i pieniędzy.

Szkolenie poprowadzi Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, specjalista ds. komunikacji w biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynał jako dziennikarz telewizyjny, by później zająć się marketingiem, public relations i wsparciem sprzedaży. Jako wykładowca akademicki i trener od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw oraz pomaga w optymalizacji ich działania. Doradza przedsiębiorcom w kwestiach personalnych. Zarządzał mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin, a także współtworzył zespół marketingu i wsparcia sprzedaży w międzynarodowej firmie informatycznej BLStream.

Szkolenie odbędzie się 10 marca 2016 r., w godzinach 9.00 – 16.00 w sali konferencyjnej Dolnośląskiej Izby Gospodarczej przy ul. Świdnickiej 39 we Wrocławiu.

Rejestracja na wydarzenie tylko poprzez link: http://www.strategiemarketingowe.evenea.pl

(ANAG)

Powiązane artykuły