Świadomy język sprzedawcy

Bycie dobrym sprzedawcą jest sztuką, która wymaga posiadania określonych predyspozycji oraz wielu umiejętności nabytych w praktyce. Każdy sprzedawca, który chcę dążyć do coraz lepszych efektów swojej pracy, musi rozwijać w sobie cechy, które ułatwią mu kontakt z klientem.

Zapraszamy na szkolenie „Świadomy język sprzedawcy”, podczas którego Ekspert kompleksowo omówi techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań oraz perswazji. Dowiedz się jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta oraz poznasz niezwykle istotny w sprzedaży język korzyści. Zdobądź umiejętności, które ułatwią sprzedaż i pozwolą zbudować pozytywne relacje z klientami.

Szkolenie odbędzie się 13 i 14 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Główne zagadnienia:

  • Techniki aktywnego słuchania
  • Zadawanie pytań
  • Komunikacja i język sprzedaży
  • Techniki perswazji
  • Krytyka klienta – jak sobie z nią radzić?
  • Język korzyści

Prowadzący:

Daniel Kajak – Praktyk i teoretyk z ponad 10 – letnim doświadczeniem w sprzedaży. Umiejętności nabywał, jako sprzedawca oraz manager sprzedaży w firmach takich jak: Netia S.A., Erekta Budownictwo, Warbud Vinci Facilities oraz Cloud Solutions Center. Trener prowadzący autorskie szkolenia w zakresie relacji z klientem. Ekspert w dziedzinie telesprzedaży i sprzedaży bezpośredniej.

Szczegółowy programhttp://mmcszkolenia.pl/

(MKO)

Powiązane artykuły