Świdnicka firma podbija rynek kosmetyczny

Świdniczanka Ewelina Kwit-Betlej, autorka nowej polskiej marki kosmetycznej – Resibo – została właśnie nominowana do prestiżowego plebiscytu Lwice Biznesu, gdzie konkuruje m.in. z Mariolą Bojarską-Ferenc.

Resibo to firma świdnicka. Powstała, jak wiele biznesów zakładanych dziś przez młodych ludzi, z pasji i potrzeby zmieniania świata na lepszy.

– Postanowiliśmy z mężem, że pieniądze, które mieliśmy odłożone na mieszkanie, zainwestujemy w firmę. Przyznaję, że to była ryzykowna decyzja, bo rynek kosmetyczny jest trudny, ale nasza wiara w powodzenie była wielka – mówi Ewelina Kwit-Betlej.

Rynek, choć trudny, okazał się także bardzo wdzięczny. I to w bardzo krótkim czasie, bo Resibo pojawiło się na nim w grudniu 2014 r. Polki i kobiety na całym świecie zwracają się ku kosmetykom naturalnym, szukają takich, które nie zawierają substancji chemicznych i mają w składzie minimalną ilość nieszkodliwych konserwantów.

Resibo_Ewelina

– Ja wszystkie produkty naszej marki przetestowałam najpierw na sobie. Później sprawdzały je kobiety, a nawet mężczyźni z naszej rodziny, przyjaciele, znajomi. Dopiero po trzech latach prac nad recepturami, testów i badań laboratoryjnych produkty Resibo trafiły na rynek – mówi właścicielka marki Resibo.

 

I trafiły… od razu w dziesiątkę. Po niespełna czterech miesiącach (!) kosmetyki ze Świdnicy dostrzegły kobiece czasopisma, takie jak „Claudia” czy „Twój Styl”, a markę promuje na Instagramie sama Anna Lewandowska.

W minionym tygodniu niespełna trzydziestoletnia Ewelina Kwit-Betlej została nominowana w prestiżowym plebiscycie Lwice Biznesu organizowanym przez magazyn „Law Business Quality”. Wśród nominowanych w różnych kategoriach są m.in. tak znane Polki, jak Jolanta Kwaśniewska, Omenaa Mensah, Anna Mucha, Joanna Orleańska czy Jolanta Jabłczyńska, a sama świdniczanka konkuruje m.in. z Mariolą Bojarską-Ferenc.

– Ta nominacja w plebiscycie Polskie Lwice Biznesu to dla mnie ogromne wyróżnienie! Zwłaszcza że Resibo jest na rynku zaledwie od kilku miesięcy. Przygotowania do jej wprowadzenia zajęły mi ponad trzy lata. To był trudny, ale bardzo ważny dla mnie okres – aby poświęcić się swoim marzeniom, zrezygnowałam z pracy, ponosząc wielkie ryzyko, bo przecież biznes, który planowałam otworzyć, był jedną wielką niewiadomą. Ale udało się. Dziś już mogę z całą pewnością stwierdzić, że stworzyłam kosmetyki, które są uwielbiane przez klientów i z których ja sama jestem dumna. Dlatego sama nominacja już jest dla mnie nagrodą – za ryzyko, które odważyłam się podjąć. Dziękuję przede wszystkim klientom Resibo – mówi świdniczanka.

(ANAG)

Powiązane artykuły