Szaleństwo Zakupów we Wroclavii

W dniach 23-25 września we Wroclavii odbędzie się wielka akcja rabatowa. Klienci będą mogli skorzystać z wysokich zniżek w kilkudziesięciu sklepach, a za zakupy odebrać prezent – wybrany przez redakcje magazynów Elle i Glamour, Claudia.

Strefa Szaleństwa Zakupów we Wroclavii

W centrum powstanie specjalna strefa przygotowana razem z magazynami Elle, Glamour i Claudia, w której będzie można odebrać prezent-niespodziankę, czyli zestawy kosmetyków, biżuterię, książkowe bestsellery i plakaty ścienne. Aby otrzymać prezent, należy zrobić zakupy w dwóch sklepach biorących udział w akcji na łączną kwotę 150 zł, być członkiem programu lojalnościowego Wroclavii i mieć aktywną funkcję cashback.

Gdzie czekają największe rabaty?

Ze zniżek będzie można skorzystać niemal w 50 sklepach Wroclavii. Miłośnicy biżuterii odkryją je m.in. w salonach: Apart, Pandora, W.Kruk, Verona i Yes. Wielbiciele modnego obuwia i dodatków powinni zwrócić uwagę na oferty CCC, Eobuwie.pl, Deichmann, Wittchen, czy Wojas. Po kosmetyki i piękne zapachy udać się do Estée Lauder, MAC i Sephory. Spore rabaty czekają też w sklepach Duka, Lynx Optique i Vision Express. I wreszcie propozycje modowe, w tym również dla panów – w United Colors of Benetton, Diverse, Giacomo Conti, Guess, H&M, Lavard, Medicine, Tatuum, Triumph. Zniżki będą też dostępne w niektórych restauracjach i punktach usługowych.

Co kupować w tym sezonie?

Najmodniejsze propozycje na tę jesień zostały oznaczone przez modowe magazyny specjalnymi plakietkami „Wybory Szaleństwa Zakupów”. Warto ich poszukać w sklepach Wroclavii.

Ewa Nierzwicka, stylista Wroclavii podkreśla, że akcja rabatowa do doskonała okazja, by wysokiej jakości ubrania, dodatki i buty, które posłużą nam wiele sezonów, nabyć po obniżonej cenie. Wyjaśnia, że w tym sezonie projektanci postawili zarówno na neutralne kolory, takie jak ciepłe odcienie brązu oraz beżu, jak i żywe barwy oraz pastele. Modny jest też total-look, czyli monochromatyczne stylizacje w różnych odcieniach. Wśród wzorów można znaleźć kratę, motywy zwierzęce oraz kropki i grochy.

– Wybierz wzór, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu – radzi Ewa Nierzwicka. I wyjaśnia, że w tym sezonie modne będą damskie garnitury inspirowane męskim stylem z lat 80 i 90, czyli oversie’zowe marynarki i szerokie spodnie, tzw. wide leg. Sprawdzą się też oversizowe swetry, dzianinowe sukienki oraz poncha. A z butów: loafersy na platformie i kozaki przed kolano. – Postaw na jakość i kolor, który będzie pasował do pozostałych rzeczy z Twojej szafy – dodaje Ewa.

 

Informacje o Wroclavii

Wroclavia to lajfstajlowe centrum handlowe położone w samym centrum tętniącego życiem Wrocławia. Otwarte w 2017 r., wniosło na wrocławski rynek nowy standard 4-gwiazdowej obsługi, innowacyjną, uznaną za najlepszą na świecie architekturę oraz przyjemną, ożywioną atmosferę. Na 64 tys. m² powierzchni Wroclavii znajdują się 194 sklepy, restauracje i miejsca rozrywki, w tym strefa Grand Kitchen, 20-salowe kino Cinema City z jedyną w mieście salą IMAX, klub fitness, sala zabaw, a także zielone ogrody i parking na 2200 miejsc.

Centrum stale wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnego klienta, m.in. w zakresie mobilności i digitalizacji. W ubiegłym roku wprowadziło działającą w aplikacji mobilnej unikatową usługę cashback, dzięki której klienci otrzymują zwrot części środków wydanych na zakupy. W 2020 r. otrzymało również – z najwyższą notą – certyfikat „Safe&Healthy Places”, który potwierdza wysokie standardy w zakresie higieny i bezpieczeństwa.

W 2019 r. centrum odwiedziło 16 mln klientów, a świetne wyniki przypieczętowała srebrna statuetka PRCH Awards 2020 w kategorii „Best Performance Shopping Center”. Dzięki doskonałej lokalizacji, wynikom, licznym nagrodom i ciekawym wydarzeniom Wroclavia jest uznawana za jedno z najatrakcyjniejszych centrów handlowych w Polsce.

 

Oprac. (JuNie)

Powiązane artykuły