Szkolenie „Psychologia cen”

Czy wiesz co determinuje decyzje zakupowe Twoich klientów? Już 1 czerwca szkolenie „Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć zyski?”, podczas którego kompleksowo zostaną omówione zagadnienia dotyczące pricingu, ekonomi behawioralnej, psychologi podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej.

Prowadzący podzielą się bezcenną wiedzą wypływającą bezpośrednio z badań naukowych, które ukazują skomplikowane procesy postrzegania cen. Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę!

Szkolenie odbędzie się 1 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowanie decyzji zakupowych?
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
  • Co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika?
  • W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług?

Główne zagadnienia:

  • Konsument w sytuacji zakupów;
  • Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB;
  • Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich;
  • Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB);
  • Paradoks wyboru;
  • Za co klienci są gotowi zapłacić?;
  • Wartość vs cena;
  • Akceptacja ceny;
  • Skuteczna prezentacja cen;
  • Końcówki cen .99, .95; .00;
  • Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe;
  • Komunikacja ceny promocyjnej;
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów;
  • Postawy i zachowania wobec pieniędzy;

Prowadzący:

Grzegorz Furtak – Założyciel pricingLAB. Ekspert cenowy. Praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio.

Szczegółowy program:

http://mmcszkolenia.pl/

(MKO)

Powiązane artykuły