Czy wiesz co determinuje decyzje zakupowe Twoich klientów? Już 1 czerwca szkolenie „Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć zyski?”, podczas którego kompleksowo zostaną omówione zagadnienia dotyczące pricingu, ekonomi behawioralnej, psychologi podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej.
Prowadzący podzielą się bezcenną wiedzą wypływającą bezpośrednio z badań naukowych, które ukazują skomplikowane procesy postrzegania cen. Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę!
Szkolenie odbędzie się 1 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowanie decyzji zakupowych?
- Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
- Co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika?
- W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług?
Główne zagadnienia:
- Konsument w sytuacji zakupów;
- Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB;
- Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich;
- Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB);
- Paradoks wyboru;
- Za co klienci są gotowi zapłacić?;
- Wartość vs cena;
- Akceptacja ceny;
- Skuteczna prezentacja cen;
- Końcówki cen .99, .95; .00;
- Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe;
- Komunikacja ceny promocyjnej;
- Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów;
- Postawy i zachowania wobec pieniędzy;
Prowadzący:
Grzegorz Furtak – Założyciel pricingLAB. Ekspert cenowy. Praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio.
Szczegółowy program:
(MKO)